آوردن تبلیغات چرخشی به استوری Instagram

تبلیغات چرخشی

آوردن تبلیغات چرخشی به استوری Instagram

آوردن تبلیغات چرخشی به استوری Instagram

امروزه ما تبلیغات چرخشی را برای Instagram Stories معرفی می کنیم، که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد که تا سه عدد رسانه در هر آگهی استوری، استفاده کنند، این امکان قبل از آن فقط یکی بود.

از آنجا که Instagram Stories  را راه اندازی کردیم، با جامعه ای روبرو شدیم که خلاقیت خود را در راه هایی که باعث خوشنودی ما می شد، استفاده می کردند. از فیلتر چهره به سوپر زوم تا برچسب gif، استوری به طور کامل تغییر کرده است تا مردم در به اشتراک گذاشتن و بیان خود در Instagram بدون حساسیا عمل کند. کسب و کار ها نیز در این میان از خلاقیت خود در استفاده از استوری اینستاگرام حرکت کردند. به عنوان مثال، یک خرده فروش کفش لوکس به تازگی خریداران را تشویق کرده است تا “hold and pause” را در مورد کفش مورد علاقه خود در نام تجاری flashed بنویسند.

 

آگهی های چرخشی برای استوری های اینستاگرام همانند سایر مطالب استوری رفتار می کنند، به این معنی که می توانید با ضربه زدن به محتوای بعدی بروید و هر زمان که بخواهید، مطالب را به جلو و عقب بکشید.

 

در حال حاضر با اضافه شدن بخش های اضافی از رسانه ها، تبلیغ کنندگان می توانند عمق استوری خود را به همان شیوه ای که جامعه امروز می خواهند اضافه کنند. در حال حاضر Gap (gap) با استفاده از آگهی های چرخشی برای استوری Instagram به ترکیب عناصر بومی مانند پین کردن و کشیدن و استفاده از فضای اضافی برای برجسته سازی بیشتر کمپین خود کمک می کند.

Share this post

Comment (1)

  • مرتضی‌ زمانی‌ Reply

    ایجاد پست با الهام از داستان های ویروسی. آنها را در بین عکس های محصول و فیلم های خود در حساب کاربری Instagram خود وارد کنید. شما به راحتی می توانید تصاویر الهام بخش را با ابزارهایی مانند Stencil، PromoRepublic و Be Funky طراحی و منتشر کنید.

    جولای 17, 2018 at 10:29 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.