ابزارهای اینستاگرام برای بالا بردن سطح پست های شما (بخش اول)

ابزارهای اینستاگرام برای بالا بردن سطح پست های شما (بخش اول)

ابزارهای اینستاگرام برای بالا بردن سطح پست های شما (بخش اول)

بازاریابان از ابزارهای اینستاگرام استفاده می کنند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنند ، محتوای آن ها را ویرایش و تجزیه و تحلیل های خود را دنبال کنند. این بازار با صدها ابزار اشغال شده است که هر کدام ادعا می کنند برای هدف خاص خود بهترین هستند.

بالا بردن سطح پست ها با ابزارهای اینستاگرام

این مقاله برای حل این مشکل طراحی شده است. بهترین ابزارهای اینستاگرام در چهار دسته اساسی قرار می گیرند :

ویرایش و طراحی عکس : ویرایش و تغییر اندازه تصاویر خود.

ویرایش و طراحی ویدئو : طراحی ، ویرایش و تغییر اندازه ویدیوهای تان.

مشارکت مخاطبان : چشم اندازهای خود را با رقابت ، کپی و زمان بندی مناسب تعامل کنید.

تجزیه و تحلیل و داده ها : رشد مخاطبان خود با اطلاعات دقیق تر و جامع تر.

بعضی از این ابزارها رایگان هستند ، بعضی از آن ها freemium هستند ، محصول پایه رایگان است، اما ویژگی های اضافی هزینه دارد ، و دیگران از پیش هزینه می کنند. اما ، همه آن ها توسط هزاران نفر از بازاریابان برای رسیدن به نتایج بهتر استفاده شده اند.

ویرایش و طراحی عکس

این ابزار به شما کمک می کند تصاویر خود را پس از تولید تغییر دهید. آن ها به شما کمک می کنند محتویات برند را منتشر کنید که مخاطبان مورد نظر خود را ، جلب می کنند.

Hootsuite Enhance

قیمت : رایگان در iOS

Hootsuite Enhance یک ابزار ویرایش عکس است.

کاربران از رابط بصری مبتنی بر آیکون برنامه بهره می برند ، که باعث می شود برداشت ، ویرایش ، یافتن منابع و به اشتراک گذاری محتوا به جز سرگرمی فوق العاده ساده و کارآمد باشد.

Layout لایه

قیمت : رایگان در iOS و Android

یک ابزار برای طرح بندی و کولاژ عکس است.

در مقاله بعدی با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با سایر ابزارها و تبلیغات در اینستاگرام برای ویرایش و طراحی عکس آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با دیجیتال مارکتینگ

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.