ابزار فیس بوک برای تقویت تعامل در دیجیتال مارکتینگ

ابزار فیس بوک برای تقویت تعامل در دیجیتال مارکتینگ

ابزار فیس بوک برای تقویت تعامل در دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید تا با ابزار فیس بوک برای تقویت تعامل در بازاریابی و تبلیغات آشنا شوید.

معرفی ابزار فیس بوک برای تعامل

این ابزارها عبارتند از :

Sumo Share

SumoShare می تواند با افزودن دکمه های رسانه های اجتماعی ، باعث افزایش جذابیت در سایت شما شود ، و این باعث می شود که افراد بتوانند مطالب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. Sumo Share ابزار مفید دیگری برای سایت شما مانند یک نقشه ارائه می دهد که به شما نشان می دهد که مردم کجا کلیک کرده و به چه چیزی علاقه دارند.

Facebook Live

به طور متوسط ، اکثر افراد 3 برابر بیشتر برای تماشای ویدیوی Live نسبت به ویدیوهایی که پخش زنده نیستند ، هزینه می کنند. این باعث می شود که این پلت فرم ویدئویی یک ابزار قدرت مند برای جذب مخاطبان شما باشد وبازدید را افزایش دهد. شروع به کار در فیس بوک کنید و پیشرفت نام تجاری خود را دنبال کنید.

UnSplash

تجزیه و تحلیل بیش از 100 میلیون به روز رسانی فیس بوک در بیش از 3 ماه نشان داد که پست های با تصاویر بیش از دو برابر نسبت به کسانی که تصویری به اشتراک نمی گذارند ، طرفدار دارند. این بدان معنا است که لایک ها ، کامنت ها و اشتراک گذاری ها نیز دو برابر هستند. بنابراین ، استفاده از تصاویر در به روز رسانی شما ،  یک راه آسان برای افزایش تعامل است. برای اطلاع از نحوه ویرایش عکس های خود، از ابزار فیس بوک برای بخش طراحی استفاده کنید.

در مقالات بعدی با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با سایر ابزار های کاربردی فیس بوک و کاربرد ها و نقش موثر فیس بوک در دنیای بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی از جمله تبلیغ در فیس بوک ، بازاریابی در فیس بوک ، تبلیغات مجازی در فیس بوک و غیره آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.