آیا استراتژی بازاریابی محتوا واقعا برای شرکت های کوچک کار می کند

آیا استراتژی بازاریابی محتوا واقعا برای شرکت های کوچک کار می کند

آیا استراتژی بازاریابی محتوا واقعا برای شرکت های کوچک کار می کند

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید تا با این موضوع آشنا شوید که آیا استراتژی بازاریابی محتوا واقعا برای شرکت های کوچک کار می کند یا خیر.

اهمیت استراتژی بازاریابی محتوا برای شرکت های کوچک

نیل پاتل ، متخصص بازاریابی ، می گوید که او این سوال را از تجارت های کوچکتر و در حال رشد بیشتر می کند. شما اغلب در مورد استراتژی بازاریابی شرکت های بزرگ شنیده اید. مهم است که صاحبان کسب و کار کوچک توجه داشته باشند که 70 درصد مشتریان در مورد یک شرکت از طریق یک مقاله در مورد هر نوع تبلیغات تبلیغ می کنند. تعداد زیادی از مشتریان خارج از کشور فعالانه به دنبال محتوای ارزشمند هستند.

نمونه های استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا در کسب و کارهای کوچک

اگر هنوز متقاعد نشده اید که یک کسب و کار کوچک می تواند به طور موفقیت آمیز از بازاریابی محتوا استفاده کند ، در اینجا نمونه هایی از کسب و کارهای کوچک است که از طریق بازاریابی محتوا به طور قابل توجهی فروش شرکت خود را افزایش داده اند :

Forks Over Knives

Forks Over Knives غذاهای سالم ، آشپز آماده برای ورود مردم فراهم می کند. استراتژی محتوا شامل تولید مقالات با کیفیت و علمی برای پست در وب سایت خود است.

کره بادام زمینی Pic

بازاریابی محتوا Pic در وب سایت خود شروع می شود ، پر از دستور العمل های اصلی است که می توان با آن کره بادام زمینی ساخت. اگر یک غذا یا نوشیدنی را به فروش برسانید ، راه عالی برای خدمت به محتوای جالب و تشویق مصرف محصول شما است.

MoveHub

MoveHub ، یک منبع آنلاین برای افرادی است که به دنبال مسافرت به خارج از کشور هستند ، شروع به طراحی Infographics مبتنی بر نقشه کرده است که بینش یکسانی را برای مسائل پیچیده ارائه می دهد ، مانند هزینه زندگی در سراسر جهان و شاخص شادی در سراسر جهان. شما احتمالا آن ها را قبلا دیده بودید ، زیرا آن ها در همه جا برجسته بودند ، Business Insider، TIME، Huffington Post و Independent UK.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *