چگونه برند ها بیشترین استفاده از IGTV را دارند

استفاده از IGTV

چگونه برند ها بیشترین استفاده از IGTV را دارند

Systrom در اعلامیه خود به دو اینفلوئنسر اینستاگرام در خصوص استفاده از IGTV  ، اشاره می کند : LaurDIY ، که از آن برای ارسال جدید ترین فیلم های خود استفاده می کند ، و King Bach که آخرین جملات کمدی خود را به اشتراک می گذارد. فراتر از آن ، علامت های تجاری دارای طیف گسترده ای از امکان کار هستند و هوشمندانه به دنبال یوتیوب برای الهام گرفتن و تجزیه و تحلیل آن چه با آن کار می کند ، می باشند.

نمونه های استفاده از IGTV

اینفلوئنسر ها و علامت های تجاری به سرعت از روی قطار IGTV پرش کرده و طیف وسیعی از سبک ها و فرمت های مختلف را تجربه می کنند.

Zooey در شهر

سبک جوان اینفلوئنسر ها از IGTV برای راه اندازی “Zooey Show”، به عنوان یک کانال شخصی در یوتیوب استفاده کرده اند که شامل قسمت های ترکیبی از پرسش و پاسخ و مواد پشت صحنه است که معمولا کمتر از یک دقیقه است. علاوه بر عنوان ، محتوای آن متفاوت از محتوای استوری های اینستاگرام نیست.

Everlane

Everlane در حال حاضر برای استوری های اینستاگرام شناخته شده است و به نظر می رسد اولین ترک خود را در استراتژی IGTV با شباهت زیاد با استوری هایش ساخته است.

National Geographic

National Geographic ، بزرگ ترین نام تجاری مشهور در اینستاگرام است و در حال حاضر به دلیل ویدیو های شگفت انگیز خود (و ویدیو معمولی) شناخته شده است.

Travel Alberta

کانال گردشگری یک تور دوچرخه دو دقیقه ای در ادمونتون را به نام “Exploring the Edmonton on Wheels” به اشتراک گذاشت. همچنین Segway را شامل می شود. به طور کلی ، این ویدیو به عنوان استوری اینستاگرام بیشتر دیده می شود ، یا حتی یک پست وبلاگ که به یک ویدیو حرفه ای تبدیل شده است.

نتیجه گیری

در هر صورت ، قبل از جهش به سمت IGTV مهم است که یک استراتژی ویدئویی اجتماعی برای نام تجاری خود بسازید و با ابزارهای ویدئویی اجتماعی مجهز شوید. یا اگر شما در حال حاضر یک استراتژی ویدئویی اجتماعی دارید ، باید بدانید که چگونه IGTV متناسب با آن است.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *