اشتباهات معمولی که مانع تحویل ایمیل می شوند

اشتباهات معمولی که مانع تحویل ایمیل می شوند

اشتباهات معمولی که مانع تحویل ایمیل می شوند

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید تا با اشتباهات رایج و معمولی که مانع از تحویل ایمیل به درستی می شوند آشنا شوید تا بتوانید از آن ها در امان بمانید.

اشتباهاتی که مانع تحویل ایمیل می شوند

این اشتباهات عبارتند از :

  1. خرید لیست ایمیل یکی از رایج ترین اشتباهات برای کسب و کارهای کوچک است

یک مشترک با انتظارات خاص ثبت نام می کند و یک مشترک از لیست ایمیل خریداری شده هرگز منتظر دریافت یک ایمیل از یک نام تجاری که هرگز آن را نپردازید ، نیست. این موضوع افزایش شکایت های ناخواسته و درخواست های لغو اشتراک را افزایش می دهد.

  1. اعتبار سنجی آدرس ایمیل جمع آوری شده

یکی از بهترین راهکارهای هدایت ایمیل این است که مشترکان خودشان بعضی از محتوای قابل دانلود در مقایسه با آدرس ایمیل خود را ارائه دهند. اگر آدرس های ایمیل جمع آوری شده را تأیید نکنید ، به دلیل استفاده مشترکین از آدرس های ایمیل اشتباه یا غیر موجود برای ثبت نام ، ممنوعیت های زیادی را تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید، افزایش پرش های سخت نشان دهنده شهرت فرستنده شماست.

  1. لیست بهداشت نامناسب

همان طور که بر اساس یک یافته توسط HubSpot بیان شده است ، یک پایگاه بازاریابی ایمیل به طور طبیعی هر سال حدود 5/22 درصد کاهش می یابد. بنابراین ، یکی از اشتباهاتی که در بازاریابی ایمیل رخ می دهد ، فیلتر کردن اشتراک های خاموش و غیر فعال نیست. این باعث می شود صندوق های پستی خاموش با ایمیل های باز نشده شما و فیلتر های ISP اشتباه گرفته شود و آن را به عنوان ایمیل های اسپم در نظر بگیرد.

  1. عدم لیست سفارشی و تایید دامنه شما

بیشتر برندها تمایل دارند از مشترکان خود برای اضافه کردن آدرس ایمیل مارک دار در دفترچه آدرس خود درخواست کنند.

در مقالات بعدی با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با سایر نکات کاربردی در انواع روش های بازاریابی آنلاین آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *