سیگنال های اصلی استفاده شده در الگوریتم های اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

سیگنال های اصلی استفاده شده در الگوریتم های اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

سیگنال های اصلی استفاده شده در الگوریتم های اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ سه سیگنال اصلی استفاده که در الگوریتم های اینستاگرام برای رتبه بندی پست ها در فید شما استفاده می شود ، معرفی و بررسی شده اند.

معرفی سیگنال های اصلی در الگوریتم های اینستاگرام

این سیگنال ها عبارتند از :

علاقه

این الگوریتم برای حدس زدن است در مورد چگونگی مراقبت از هر پست در صفحه شما. این موضوع بر اساس نحوه ارتباط شما با پست های مشابه در گذشته است و همچنین ممکن است براساس محتوای پست باشد.

این سیگنال برای برندها چه معنایی دارد : جذابیت اینجاست. هنگامی که کاربران با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند ، به الگوریتم نشان می دهند که می خواهند بیشتر پست های شما را ببینند.

تصاویر جذاب با المان های قانع کننده ، که باعث تشویق طرفداران برای تعامل می شوند ،را به اشتراک بگذارید. مهم ترین کلمات را برای جلوگیری از رفتن پیروان قرار دهید و آن ها را تشویق کنید تا خواندن را ادامه دهند.

زمان بازنشستگی

اینستاگرام دیگر نمی تواند به طور کامل معکوس باشد ، اما الگوریتم باعث می شود که کاربران و مردم هر بار که وارد سیستم می شوند ، پست های موقتی را ببینند. در واقع ، اینستاگرام  در مارس 2018 اعلام کرد که این الگوریتم را به روز رسانی می کند “تا اطمینان حاصل شود که پست های جدید واقعا برای اولین بار در صفحه ظاهر می شوند ، بنابراین صفحه شما به روزتر احساس می شود و شما لحظاتی را که مورد توجه تان نیست از دست نخواهید داد. ”

ارتباط

فراتر رفتن از اینکه کسی را دنبال کنید ، این عامل عمق رابطه شما با فرد یا برند را بر اساس این که چقدر شما با پست های خود درگیر هستید ، تحلیل می کند. اگر اغلب پست های شخصی تان را دوست دارید و اظهار نظر می کنید یا اغلب در آن ها برچسب گذاری می کنید ، بیشتر از محتوای آن شخص در فید خود مشاهده خواهید کرد.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

Comment (1)

  • ایمان کریمی نیا Reply

    سپاس از لطف شما

    فوریه 13, 2019 at 2:28 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *