امکانات فیس بوک برای ایجاد ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

امکانات فیس بوک برای ایجاد ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

امکانات فیس بوک برای ایجاد ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید تا با امکانات فیس بوک برای ایجاد ویدئو و کاربردهای آن ها آشنا شوید.

ابزارها و امکانات فیس بوک برای ایجاد ویدئو

این ابزارها و امکانات عبارتند از :

Animoto

ویدئو تا سال 2019 بیش از 80 درصد از محتوای وب را شامل خواهد شد ، بنابراین درک این که چگونه یک ویدیو عالی برای اجتماع ساخت ، باید دانش بازاریابی اجتماعی داشته باشد. قالب های آسان برای استفاده Animoto به شما اجازه می دهد ویدئو و عکس های خود را به داستان های پیش ساخته ساخته شده اضافه کنید. شما همچنین می توانید متن ، موسیقی و غیره را اضافه کنید. شما حتی می توانید فیلم های مربع را به طوری که آن ها با تلفن همراه بهینه سازی شده باشند ، ایجاد کنید.

GoAnimate

GoAnimate  به شما امکان می دهد محتوای ویدیویی را با استفاده از یک کتاب خانه از شخصیت های متحرک سفارشی ایجاد کنید. فقط آن ها را به تنظیمات بکشید و رها کنید و صدای خود را ضبط کنید. این یک گزینه عالی برای هر کسی است که می خواهد محتوای ویدئویی را بدون سرمایه گذاری در عکس یا فیلم های ویدئویی ایجاد کند.

Ripl

Ripl به شما اجازه می دهد انیمیشن و متن را به حداکثر تا هشت عکس دیگر اضافه کنید و به شما کمک کند محتوای ویدیویی چشمگیر را ایجاد کنید. شما به مهارت های ویرایش نیاز ندارید و می توانید به طور مستقیم در صفحه فیس بوک خود پست کنید.

Adobe Spark Video

اگر شما به دنبال یک ابزار رایگان هستید ، Adoble Spark  یک گزینه عالی است. تم های پیش ساخته دارای پوسته های سفارشی ، رنگ ها و فونت ها هستند. شما همچنین می توانید عکس ها و ویدیو های خود را آپلود کنید یا از کتابخانه Adobe انتخاب کنید. ویدیو را با افزودن متن ، روایت یا موسیقی پایان دهید. این یک گزینه عالی برای هر ابزار ویدئویی بازاریاب رسانه های اجتماعی است.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.