انواع نمایش تبلیغات در گوگل

نمایش تبلیغات در گوگل

انواع نمایش تبلیغات در گوگل

یکی از راه های معرفی شرکت ها تبلیغات دیجیتالی می باشد ، ما در این مقاله به معرفی انواع نمایش تبلیغات در گوگل می پردازیم. برای آشنایی با تبلیغات گوگل این مقاله تهیه شده توسط سایت دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد.

نمایش تبلیغات در جستجو (search ads)

نمایش تبلیغات در گوگل ، زمانی که افراد برای محصولات یا خدماتی که شما ارائه می دهید، جستجو می کنند. این نوع تبلیغات در کنار نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند. تنها در صورتی هزینه این تبلیغات را پرداخت می کنید که، افراد برای بازدید از وبسایت شما روی آن کلیلک کنند.

مراحل ساخت یک تبلیغ کامل در گوگل

  • ابتدا تبلیغ خود را برای نمایش در صفحه جستجوی گوگل ایجاد کنید.

ساخت اولین آگهی چند دقیقه طول می کشد. با نوشتن آگهی ، مردم را با محصولات و خدمات خود آشنا می کنید.

  • به وسیله کلمات کلیدی که انتخاب می کنید، مشتریان را به سمت خود هدایت کنید

کلیدواژه هایی را انتخاب کنید که مشتریان بالقوه شما در جستجوی گوگل  به دنبال آن هستند.

  • بودجه تبلیغات خود را مشخص کنید.

بودجه در گوگل ادوردز به صورت روزانه تنظیم می شود. مشخص می کنید هر روز چه میزان بودجه ای برای این نوع تبلیغات در نظر گرفته اید، سپس این میزان را برای یک ماه پرداخت می کنید.

نمایش تبلیغات در وب و برنامه ها (display ads)

نمایش تبلیغات در گوگل و صفحات سایت ها بسیار کاربردی است و سایت بامیلو نیز به صورت گسترده از این روش استفاده کرد. این نوع از تبلیغات گوگل، بر روی بیش از دو میلیون وب سایت و بیش از 650،000 برنامه نمایش داده می شود، بنابراین تبلیغ شما می تواند در هر کجا که مخاطبان شما وجود داشته باشند، نشان داده شود.

در این نوع تبلیغ که به display ads نیز معروف است، چند راه برای تبلیغ وجود دارد:

  • متن

این تبلیغات نیز حاوی یک عنوان، دو خط متن و یک نشانی اینترنتی است و مانند تبلیغات در جستجو هستند.

  • جیمیل (Gmail)

نمایش تبلیغات در جیمیل، به طوری که افراد بتوانند آگهی را در صندوق ورودی خود ذخیره و یا برای دیگران ارسال کنند.

  • بنر

با استفاده از تصاویر یا سایر المان های بصری، می توانید در تبلیغ خود عناصر تعاملی، انیمیشن ها و موارد دیگر را لحاظ کنید.

  • برنامه

می توانید یک کمپین تبلیغاتی برای افرادی که یک برنامه خاص روی تلفن همراه خود دارند، اجرا کنید.

مراحل ایجاد تبلیغات در وب سایت ها و برنامه ها

  • فرمت مد نظر خود را انتخاب کرده و تبلیغ خود را ایجاد کنید:

تبلیغ شما می تواند یک متن ساده باشد یا از تصاویر در آن استفاده کنید. این بخش تنها چند دقیقه طول می کشد.

  • در مورد جایی که قرار است تبلیغ شما نمایش داده شود، تصمیم بگیرید

این نوع تبلیغات به شما امکان می دهد بر اساس آنچه در مورد مشتریان خود می دانید، مانند علاقه مندی ها یا ویژگی های جمعیت شناسی، کمپین تاثیرگذارتری راه بیاندازید.

  • بودجه خود را تعیین کنید

در مورد بودجه تبلیغاتی خود تصمیم بگیرید.

رسیدن به مشتری های هدف

با میلیون ها وب سایت شامل صفحات خبری، وبلاگ ها و وب سایت های گوگل مانند جیمیل و یوتیوب، تبلیغات در وب و برنامه گوگل به 90٪ از کاربران اینترنت در سراسر جهان می رسد. با انتخاب مناسب در مورد کلمات کلیدی می توانید مشتریان را جذب کنید.

پیشرفت مداوم

در تبلیغات وب و برنامه گوگل می تواند نتایج تبلیغات خود را اندازه گیری کنید و دریابید که کدام مخاطبان بیشترین پذیرش را دارند. گوگل ادوردز به شما کمک می کند تا عملکرد کمپین را اندازه گیری کنید تا بتوانید تنظیمات خود را انجام دهید و به اهداف خود برسید.

آشنایی با گوگل آنالیتیکس

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.