ایجاد آگهی های قانع کننده در استوری اینستاگرام

ایجاد آگهی های قانع کننده در استوری اینستاگرام

ایجاد آگهی های قانع کننده در استوری اینستاگرام

ایجاد آگهی های قانع کننده در استوری اینستاگرام

از آنجا که Instagram Stories را راه اندازی کردیم، جامعه ما از کسب و کار ها این تجربه همه جانبه، محتوای تمام صفحه را گرفته است. در بیش از یک سال، این فرمت تمام صفحه کاملا تغییر کرده است که برند ها با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند؛ با بیش از 50 درصد از کسب و کارهایی که طی یک ماه یک استوری ایجاد کرده اند. همانطور که بیش از 300 میلیون حساب Intagram  فعال در سراسر جهان وجود دارد ، تماشا و ایجاد استوری در هر روز،  Instagram Stories را به یک روش فزاینده قدرتمند برای برند ها تبدیل کرده است.

برای کمک به بازاریابان این فرآیند را بهتر درک و به کار می گیریم. ما با فیس بوک IQ3 همکاری کردیم تا بتوانیم چشم اندازهای خلاقانه را جذب کنیم و نتایج را به دست آوریم.

ایجاد اثربخشی با داستان های اینستاگرام

در طی یکی از مطالعات ما که در ایالات متحده انجام شد، متوجه شدیم که چندین استراتژی مرتبط با تبلیغات، مانند ارائه سریع اطلاعات ، نمایش مارک و برند یا محصول تبلیغ شده در سراسر شبکه – می تواند برای تبلیغات در استوری ها موثر باشد . این اثر بخشی براساس دو عامل تعیین شد: موفقیت و پاسخ. با دستیابی به موفقیت، تبلیغ کنندگان می توانند احتمال آگهی را که مورد توجه، مشاهده و فراخوانی می شود اندازه گیری کنند. در حالی که با پاسخ، آنها قادر به اندازه گیری احتمال آگهی برای جذب افراد به طور مستقیم می باشد.

به عنوان مثال از این موضوع می توان به تبلیغات چند ثانیه ای یک نوشیدنی در موزیک ویدیو به طور غیر مستقیم و تبلیغ مستقیم یک نوشیدنی اشاره کرد. در حال حاضر روش تبلیغات غیر مستقیم بسیار مورد توجه قرار می گیرد و شرکت های بزرگ دنیا از این روش تبلیغاتی در بازاریابی های اخیر خود استفاده می کنند.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *