ایمیل مارکتینگ چیست؟

هرروزه ایمیل های متفاوتی درباره ی اخبار و فروشگاه و … ارسال میشود .ایمیل مارکتینک باید زیبا و جذاب نوشته شده باشد تا در بین تمام ایمیل های مخاطب دیده شود و همچنین باید گرافیک جذاب داشته باشد و برای صفحه ی desktop  و موبایل طراحی شده باشد

ایمیل مارکتینگ یک روش مستقیم بازاریابی است که در آن به واسطه ایمیل، اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود به مخاطبانمان ارائه می‌دهیم. البته ایمیل‌ها معمولا اهدافی را دنبال می‎کنند که عبارتند از:

  • افزایش ارتباط موثر یک کسب‌وکار با مشتری‌های حال حاضر و قدیمی آنها؛به این منظور که فروش فروش تداوم پیدا کند و وفاداری ایجاد شود.
  • ارسال ایمیل برای افزایش کاربران جدید.
  • تبلیغ دیگر کمپانی‌های شریک و دیگر برندهای خود ما درکنار ارائه محتوایی مفید

سوال:چرا ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار ما مفید است؟

هزینه این روش بازاریابی بسیار کم است و بازگشت سرمایه آن بسیار چشمگیر است. چون شما نهایتا فقط هزینه یک پلتفورم ارسال ایمیل و نیرویی را می‌دهید که کمپین‌های ایمیل شما را مدیریت می‌کند. حتی سپردن ایمیل مارکتینگ به کمپانی‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، هزینه چندانی دربر ندارد؛ البته در نظر داشته باشید که کمپانی‌های کمی در ایران این کار را روی اصول انجام می‌دهد.

افزایش لیست ایمیل شما

بیشتر افرادی که می خواهند لیست ایمیل ایجاد کنند اکثر مردم این هستند که فرم وبسایت خود را در وبسایت خود قرار دهند و امیدوارند افراد ثبت نام کنند.

متاسفانه این استراتژی معمولا خیلی خوب کار نمی کند.

برای رشد لیست ایمیل شما شما باید مردم را با یک پیشنهاد قانع کنند جذب کنید.

شما نیاز به یک آهنربا دارید.

این آهنربا چیست؟

  • مسابقه یا ارزیابی
  • کوپن
  • نقل قول یا مشاوره رایگان
  • آزمایشی رایگان یا نمونه

مزایای ارسال ایمیل

هزینه رایگان

هزینه ایمیل مارکتینگ نسبت به روش های دیگر همچنان ارزان است. این هزینه به قدری محدود است که از آن به عنوان تبلیغات رایگان در جهان نام می برند. همین حالا پنل ارسال ایمیل خود را به صورت کاملا رایگان بسازید و یک ایمیل تستی ارسال کنید.

استفاده آسان

استفاده از ایمیل مارکتینگ برای رشد کسب و کار ها بسیار آسان می باشد. تنها با چند کلیک ساده می توانید به افراد مورد نظر خود ایمیل ارسال کنید و آنها را از خدمات خود با خبر کنید.

گزارش گیری دقیق

پنل های ارائه شده برای ایمیل مارکتینگ امکان گزارش گیری دقیق را برای شما فراهم می کند. با استفاده از این امکان می توانید ایمیل های ارسال شده، دیده شده و کلیک شده را مشاهده کنید.

تضمین دریافت

دیجیتال مارکتینگ دکتر وثوقی به شما تضمین می کند که ایمیل ها به فرد مورد نظر ارسال شود. ایمیل های ارسال شده با استفاده از ترفند های دقیق و کاربردی در اینباکس افراد نمایش داده می شود.

قابلیت طراحی

معمولا پنل های ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل قابلیت طراحی را به افراد نمی دهند. اما با پنل ایمیل مارکتینگ ما می توانید ایمیل خود را طراحی کنید تا افراد را جذب خود کند. یکی از مواردی در بازخورد ایمیل های تبلیغاتی موثر می باشد، قرار دادن امضاء در ایمیل و طرح های گرافیکی می باشد.

بانک ایمیل گسترده

در کنار یک پنل خوب، داشتن بانک ایمیل بسیار مهم می باشد. در صورتی که بانک ایمیل شخصی خود را ندارید می توانید با استفاده از بانک ایمیل فعال دیجیتال مارکتینگ دکتر وثوقی ایمیل های خود را ارسال کنید و مشتریان و افراد جدیدی را به سوی کسب و کار خود هدایت کنید.

۱۱ سبک قالب های ایمیل HTML در سال ۲۰۱۸ (بخش دوم)

در مقاله قبلی از دیجیتال مارکتینگ به معرفی 2 سبک از 11 سبک قالب های ایمیل HTML در سال 2018 پرداختیم ، در این مقاله نیز با ما همراه باشید تا با سایر قالب های ایمیل HTML در جهت بهبود بازاریابی ایمیلی آشنا شوید. معرفی سبک قالب های ایمیل HTML همان طور که گفته شد در مقاله...

۱۱ سبک قالب ایمیل HTML در سال ۲۰۱۸ (بخش اول)

قالب ایمیل HTML که در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ معرفی می شود ، به شما کمک می کند تا بتوانید با مشتریان خود از طریق ایمیل های جذاب آشنا شوید. ما ، به عنوان بازاریاب ، نیاز به تحت تاثیر قرار دادن و حفظ مشتریان خود داریم تا با نام تجاری ما درگیر و به آن علاقه مند...

بررسی اهمیت استفاده از تصاویر با کیفیت در ایمیل در دیجیتال مارکتینگ

استفاده از تصاویر با کیفیت در ایمیل برای بهبود ایمیل مارکتینگ مهم است. دلیل این کار این است که تعداد زیاد ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ ، تقریبا 45٪ و 18٪ باز می شود و این دستگاه ها نمایشگرهای با تراکم بالا دارند. برای این که متوجه شوید تفاوت نمایشگر با...