چگونگی نزدیک شدن به یک اینفلوئنسر بالقوه

چگونگی نزدیک شدن به یک اینفلوئنسر بالقوه

چگونگی نزدیک شدن به یک اینفلوئنسر بالقوه

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ قصد داریم شما را با چگونگی نزدیک شدن به یک اینفلوئنسر بالقوه و بهره گیری از مزایای آن در بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات خود آشنا کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

اهمیت پیدا کردن اینفلوئنسر بالقوه

هنگامی که شما تأثیرگذارانی را که می خواهید با آن ها کار کنید ، شناسایی کرده اید ، وقت آن رسیده است که با آن ها همکاری کنید. در اینجا برخی از راه های کلیدی برای افزایش شانس خود برای به ارمغان آوردن پرنفوذ ترین اعضای خود بر روی هیئت مدیره است.

نشان دهید که شما تحقیق خود را انجام داده اید

یک اینفلوئنسر بالقوه تقاضای زیادی پیشنهاد می کند. هنگامی که شما برای اولین بار به یک تأثیرگذار نگاه می کنید ، نشان می دهد که شما درک کانال های خود ، مخاطبان خود و چگونگی همکاری می تواند به نفع هر دو طرف باشد.

دستیابی به صورت خصوصی و شخصی

پیام مستقیم ، یک مکان عالی برای شروع است. اگر شما می توانید یک آدرس ایمیل پیدا کنید ، آن را امتحان کنید. اما یک ایمیل جرم یا DM عمومی ارسال نکنید. ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا پیام شخصی را به هر یک از عوامل تأثیرگذار بسپارید ، اما این نشان می دهد که شما در مورد یک مشارکت بالقوه جدی هستید و شانس خود را برای رسیدن به یک معامله افزایش می دهید.

یک برنامه جبران و بودجه داشته باشید

تأثیرگذار به طور گسترده ای انتظار دارد که برای کار خود پرداختی دریافت کند. محصول رایگان ممکن است برخی از نظرات شما را از کسانی که تازه شروع کرده اند ، دریافت کنند ، اما کمپین تحریک کننده جدی نیاز به بودجه دارد.
فکر کنید که چه نوع ساختار پرداخت بیشترین اهمیت را دارد ، اما مایل باشید که نیازهای تأثیرگذار را نیز در نظر بگیرید. برای مثال ، یک ساختار وابسته یا کمیسیون ممکن است به جای یک هزینه مساوی یا برای کاهش هزینه مساوی باشد. به یاد داشته باشید که تأثیرگذارهای کوچک شرایط پرداخت انعطاف پذیرتری خواهند داشت.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *