چگونه می توان با بازاریابی موبایلی یک فروش متقاعد کننده به SMB ها داد

چگونه می توان با بازاریابی موبایلی یک فروش متقاعد کننده به SMB ها داد

چگونه می توان با بازاریابی موبایلی یک فروش متقاعد کننده به SMB ها داد

بسیاری از شرکای ما با یک شرکت نرم افزاری تلفن همراه بدون تجربه قبلی در فروش شروع می کنند در این مقاله با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با فروش متقاعد کننده از طریق بازاریابی موبایلی آشنا شوید.

دست یابی به فروش متقاعد کننده از طریق بازاریابی موبایلی

مقاله ما شما را به فروش برنامه ها برای کسب و کارهای کوچک با دوره آنلاین و تمرین دستی آموزش می دهد. در حالی که مشاوران بازاریابی موبایلی به شما کمک می کنند تا قبل از این که به یک کسب و کار کوچک بروید ، ارائه فروش واقعی را تجربه کنید ، شما باید در مورد چگونگی تحویل آن محصول ، نیز کار کنید.

کسب و کارهای کوچک یک مخاطب منحصر به فرد هستند که صاحبان آن معمولا تقریبا هر جنبه ای از کسب و کار را اداره می کنند ، زیرا بازاریابی اغلب در گرد و غبار باقی می ماند. بر خلاف برند های بزرگ ، آن ها ممکن است هنوز هیچ ارزشی در بازاریابی تلفن همراه نبینند. اما این جایی است که شما وارد می شوید.

مراحل ارائه فروش متقاعد کننده از طریق بازاریابی موبایلی

در اینجا 7 مرحله برای ارائه یک سطح فروش قانع کننده برای SMB ها وجود دارد :

  1. تمرکز بر این که چگونه آن را تحویل بگیرید
  2. نشان دادن همدلی
  3. بحث در مورد راه حل ها ، نه ویژگی ها
  4. پیشنهاد های کم ارزش را پایین بیاورید
  5. از نزدیک بپرسید
  6. اعتراض ها و شکایت ها را پیش بینی کنید
  7. پیگیری کنید

با این راهنمایی ها ، و آموزش های فروش ما ، حتی اگر هرگز چیزی در زندگی خود نفروخته باشید ، می توانید به یک فروش موثر و تاثیرگذار دست یابید. با کمی آمادگی ، شما می توانید خود را به عنوان یک کارشناس فروش کسب و کار کوچک تبدیل کنید که بسیار برای SMBs مورد نیاز است.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *