نقش بازاریابی موبایل در شخص سازی بازاریابی

نقش بازاریابی موبایل در شخص سازی بازاریابی

نقش بازاریابی موبایل در شخص سازی بازاریابی

بازاریابی موبایل یک فرصت برای شخصی سازی تجربه دیجیتال را با جمع آوری داده های مصرف کننده ایجاد می کند ، در این مقاله با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با نقش و کاربرد بازاریابی موبایل در دنیای بازاریابی آشنا شوید.

نقش بازاریابی موبایل در دنیای بازاریابی

ممکن است داده ها در نگاه اول بی معنی باشند اما بازاریابی موبایل با استفاده از ابزارهای مناسب ، انتقال تجارب را به هر فرد آسان می کند. هدف این است که بدانید چه تعداد مشتریان می خواهند با نام تجاری خود و با چه کانال هایی ارتباط برقرار کنند. علاوه بر درک نیازها و خواسته های مشتریان ، شما همچنین می خواهید اجازه داشته باشید که راه ارتباطی با مشتری را خودتان انتخاب کنید.

اگر فقط یک هفته عضویت در یک خبرنامه ایمیل را می خواهند ، باید اختیار آن را داشته باشند ، در حالی که دیگران آن ها را یک بار در روز دریافت می کنند. همین امر برای اطلاعیه های فشار نیز می باشد. در حالی که این ها مسلما موثرترین وسیله هایی هستند که یک بازاریاب موبایل در اختیار مصرف کننده قرار می دهد ، احتمالا این نیز یک شمشیر دو طرفه است. اطلاعیه های فشار ، اگر ناخواسته باشند ، آزار دهنده هستند. مرتبط تر ، شخصی تر ، بهتر است.

مخاطب تلفن همراه هنوز در حال رشد است

با بیش از دو برابر میزان وقت صرف تلفن همراه نسبت به هر دستگاه دیگر متصل به اینترنت در سراسر جهان و مالکیت گوشی هوشمند که به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از سایر دستگاه های متصل به اینترنت مرتبط است ، چقدر می توان مخاطبان تلفن همراه را گسترش داد ؟

حقیقت این است که رشد مخاطبان تلفن همراه در دو حوزه اصلی قرار دارد : اعضای قدیمی تر جمعیت و برنامه های کاربردی اصلی کسب و کار. تا سال 2018 ، میزان پذیرش موبایل به طور کلی به اندازه ای کاهش خواهد یافت که فقط به این واقعیت پی برده شده است که خیلی سریع و فوق العاده گسترده است.

در مقالات بعدی با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با کاربرد گسترده بازاریابی موبایل در بهبود بازاریابی و پیشرفت کسب و کار آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *