بهترین روش ارسال ایمیل برای کسب و کارهای کوچک

بهترین روش ارسال ایمیل برای کسب و کارهای کوچک

بهترین روش ارسال ایمیل برای کسب و کارهای کوچک

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ قصد داریم شما را با روش های ارسال ایمیل برای کسب و کارهای کوچک آشنا کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

ارسال ایمیل برای کسب و کارهای کوچک

ایمیل هایی که به مشترکین ارسال می کنید ، مانند نامه های سانتا هستند ، به جز این که آن ها را در تمام طول سال ارسال می کنید و انتظار دارند که آن ها را به صفحه فرود خود ببرید و به خودتان هدیه دهید. این موضوع تنها در صورتی امکان پذیر است که ایمیل های شما به تمام سانتاهای شما تحویل داده شود.

همان طور که در یک تحقیق مشاهده شده است ، تنها 80٪ از ایمیل ها به صندوق های پستی مورد نظر خود ارسال می شوند. این به این معنی است که برخی از مشترکین شما ممکن است ایمیل های بازاریابی خود را دریافت نکنند مگر این که شما یک جایگزین برای ارتباط با آن ها پیدا کنید.

تحویل ایمیل های شما به حداکثر تعداد مشترکین ، مسئله ای است که تقریبا همه آن ها را تحت تأثیر قرار می دهد ، و کسب و کارهای کوچک و بازاریابان ایمیل های تازه کار گاهی حتی به حمل و نقل ایمیل خود آسیب می رسانند و مانع از اعتبار فرستنده می شوند ، بدون توجه به بهترین روش هایی که باید دنبال شود.

چگونه ایمیل شما تحویل داده می شود

Email Marketer > ESP > ESP server (SMTP) > ISP server > Internet > ISP server > Mail Server (IMAP or POP3) > Email Client > Subscribers

همانطور که می توانید در الگوریتم بالا مشاهده کنید ، یک ایمیل ارسال شده ، مستقیما به صندوق ورودی ایمیل های ایمیل شما نمی رسد. چندین سرور از ISP وجود دارد که در آن برای هر کد مخرب ، شهرت فرستنده SPF ( چارچوب خط مشی فرستنده)، DKIM (DomainKeys Identified Mail)  آدرس  IP  و زبان SPAMming بررسی می شود و در صورتی که هر کدام از آن ها دارای علامت قرمز باشد ، EMAIL  شما با خطر بسته شدن ISP مواجه است.

در مقالات بعدی با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با سایر نکات کلیدی در زمینه ایمیل مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *