بهینه سازی پست کلیک چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد

بهینه سازی پست کلیک چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد

بهینه سازی پست کلیک چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد

بسیاری از بازاریابان دیجیتال در بخش کامپایل کردن کمپین های تبلیغاتی خود یک جزء ضروری را نادیده می گیرند و آن تجربه ی پس از کلیک یا بهینه سازی پست کلیک است که همانند تجربه پیش کلیک است.

بهینه سازی پست کلیک چیست

نادیده گرفتن تجربه پس از کلیک یا بهینه سازی پست کلیک ، به اهداف تبدیل منجر می شود و عمدتا به میزان ناسازگاری 70% تا 90% میزان بازده صفحه فرود بستگی دارد.

چشم اندازها را می توان متقاعد کرد که از طریق تبلیغات بهینه سازی خود را کلیک کنند ، اما آنچه آنها را متقاعد می کند تبدیل یک صفحه اختصاصی با عناصر صفحه مناسب است. به همین دلیل است که صفحه فرود جایی است که تبدیل با فرآیند جدید به نام بهینه سازی پس از کلیک انجام می شود.

کاربرد بهینه سازی پست کلیک در سایت

بهینه سازی پس از کلیک ، فرایند اطمینان از این است که کلیک بر روی آگهی منجر به تبدیل می شود با هدایت بازدیدکنندگان به یک صفحه اصلی که مطابق پیام تبلیغی است. با بهینه سازی تجربه پس از کلیک ، شما چشم انداز را برای تکمیل اقدامات مورد نظر با کلیک روی دکمه CTA صفحه مقصد خود تشویق می کنید.

عناصر صفحه فرود که تجربه پس از کلیک را بهینه می کنند

  1. عدم داشتن صفحات با قابلیت کلیک چندگانه

از آنجا که یک صفحه فرود یک صفحه مستقل است که برای ارتقاء یک پیشنهاد واحد طراحی شده است ، دیگر نباید عناصر قابل کلیک را کنار دکمه CTA خود داشته باشید.

  1. تطابق پیام

تطبیق پیام فرآیند پیوند پیام اصلی شما با صفحه اصلی مربوطه است. این شامل ایمیل و تگ صفحه فرود ، تصاویر ، رنگ های اصلی نام تجاری و البته پیشنهاد تبلیغ شده است.

در مقالات بعدی با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با سایر نکات کلیدی در طراحی سایت و بهینه سازی سایت جهت بهبود تبلیغات دیجیتالی آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *