تبلیغات دیجیتال چگونه می‌تواند برای بازاریابی ایمیلی مفید باشد

تبلیغات دیجیتال چگونه می‌تواند برای بازاریابی ایمیلی مفید باشد

تبلیغات دیجیتال چگونه می‌تواند برای بازاریابی ایمیلی مفید باشد

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ قصد داریم به بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم تبلیغات دیجیتال بر بازاریابی ایمیلی بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید تا این تأثیرات آشنا شوید.

نقش تبلیغات دیجیتال در دنیای بازاریابی

دسترسی جهانی به اینترنت به این معنی است که هرکسی ممکن است یک آدرس ایمیل نداشته باشد اما آن‌ها هر روز به وب سایت‌های محبوبشان سر می‌زنند. تبلیغات دیجیتال و بازاریابی آنلاین فواید بسیاری برای رشد کسب و کار شرکت‌ تبلیغاتی دارند. از جمله اینکه تبلیغات دیجیتال باعث کاهش هزینه‌های درون سازمان می‌شوند، کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌ تبلیغاتی دیجیتالی، تقویت و بهبود ارتباطات با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری، افزایش نرخ دورکاری، کمک به جمع‌آوری بیشتر داده و تجزیه و تحلیل دقیق داده‌ها.

وب سایت دیجیتال مارکتینگ با ارائه خدمات تخصصی در زمینه تبلیغات دیجیتال و بازاریابی ایمیل در خدمت شماست.

تأثیر تبلیغات دیجیتال بر بازاریابی ایمیلی

نمایش تبلیغات، که به لحاظ استراتژیک بر روی یک وب سایت قرار می‌گیرد و فرصت بیشتری برای رسیدن به مخاطب ایجاد می‌کند و تأثیر بیشتری نسبت به یک ایمیل ساکت و بی صدا دارد. تبلیغات دیجیتال از سه طریق می‌تواند به بازاریابی ایمیلی کمک کند که این راه‌ها عبارت‌اند از:

فهرست رشد: از اصلی‌ترین برنامه‌های تبلیغات دیجیتال، نمایش آگهی به منظور عضویت سریع مخاطب در خبرنامه‌های الکترونیکی است.

لحن خاص و منحصربه فرد کمپین: آگهی‌ آنلاین مزیت سفارشی بودن بر اساس سن، جنسیت، موقعیت مکانی و رفتار را دارند. با ادغام ایمیل‌های مشترکین خود با کوکی‌های ذخیره شده، می‌توانید نوع تبلیغات مورد استفاده مشترکین را کنترل و سفارشی سازی کنید تا مشارکت بهتری را با آن‌ها داشته باشید.

تنظیم زمان ارسال ایمیل بر اساس نرخ مشاهده آگهی: هر بازاریاب ایمیل باید به دنبال زمان مطلوب و مناسب برای ارسال آگهی باشد تا بیشترین مشاهده آگهی توسط مخاطب اتفاق بیفتد.

با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا انواع کاربردها و مزایای تبلیغات دیجیتال و بازاریابی آنلاین در دنیای بازاریابی از جمله ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و غیره آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

Comments (10)

  • مرتضی‌ زمانی‌ Reply

    مرسی‌ برای پست. فکر کنم تا ۱ ساله دیگه، اصلا از ایمیل توی تبلیغات دیجیتال صحبت نشه. همه چی‌ بره طرف social media.

    جولای 16, 2018 at 10:04 ب.ظ
    • seo1 Reply

      با سلام
      سرویس استفاده از ایمیل همچنان در تمام شرکت های بزرگ در حال استفاده می باشد. صرفا نحوه تبلیغات در ایمیل هست که در حال حاضر تغییر کرده است. به عنوان مثال فیسبوک و لینکداین هر روزه میلیون ها ایمیل برای کاربرانشان ارسال می کنند تا بتوانند یوزر ها را مجددا به سمت سایت خود بکشنانند.
      با تشکر از نظر شما

      جولای 17, 2018 at 9:54 ق.ظ
  • آیدین کاظمی Reply

    ممنون از مطلب مفیدتون

    جولای 17, 2018 at 9:42 ق.ظ
  • مرتضی‌ زمانی‌ Reply

    از پاسخ شما متشکرم. بلاگ شما خیلی آموزنده است.

    جولای 17, 2018 at 10:07 ق.ظ
    • karimi Reply

      مرسی از نظرتون
      تمام تلاشمان را می کنیم که رضایت شما را جلب نماییم.

      جولای 17, 2018 at 4:15 ب.ظ
  • مرتضی‌ زمانی‌ Reply

    آیا شما فکر نمی کنید push notification بهتر از ایمیل خواهد بود؟

    جولای 17, 2018 at 10:10 ق.ظ
    • karimi Reply

      مسلما نمی توان به صورت 100 درصدی عنوان کرد که کدام بهتر است …
      می توان گفت که بستگی به ارسال هدفمند و کسب و کارتان دارد

      جولای 17, 2018 at 4:24 ب.ظ
  • پرهام اخلاقی Reply

    با نظر آقای زمانی موافقم که طی چند سال آینده ایمیل مارکتینگ از بین خواهد رفت.

    جولای 17, 2018 at 10:46 ق.ظ
  • شایان راد Reply

    ممنون از مقاله خوبتون. به نظرم ایمیل مارکتینگ چند وقته ارزش خودش رو از دست داده، اون هم بیشتر به خاطر اسپم های زیاده وب سایت های نا معتبره
    ولی به قول شما “هر بازاریاب ایمیل باید به دنبال زمان مطلوب و مناسب برای ارسال آگهی باشد تا بیشترین مشاهده آگهی توسط مخاطب اتفاق بیفتد.”

    جولای 17, 2018 at 10:52 ق.ظ
    • karimi Reply

      مرسی از نظرتون
      تمام تلاشمان را می کنیم که رضایت شما را جلب نماییم.

      جولای 17, 2018 at 4:28 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.