تحلیلی بر روی شبکه اجتماعی لینکدین

لینکدین

تحلیلی بر روی شبکه اجتماعی لینکدین

شبکه اجتماعی لینکدین چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی بر اساس روابط سیاسی است که نسخه اولیه این شبکه اجتماعی در سال 2002 میلادی ساخته شد و در ماه مه سال 2003 به صورت رسمی افتتاح گردید.

امروزه اصلی ترین و مهم ترین انگیزه متقاضیان برای طراحی سایت، اطلاع رسانی پیرامون شخص، سازمان یا شرکت مربوطه می باشد. این اطلاع رسانی به معنای معرفی پیشینه و سوابق، اهداف و چشم اندازها، معرفی و فروش محصولات یا خدمات در بستر اینترنت است.

به عنوان مثال لینکدین یکی از کاربردی ترین پلتفرم هایی است که می تواند به ابزار خوبی برای کسب و کار شما تبدیل شود. تنها کافیست کمی نحوه کارکردن با آن را یاد بگیرید و با بخشهای مختلفش آشنا شوید.

در دنیای امروز برقراری ارتباط شغلی مناسب شاید مهم ترین نقش را در پیشرفت شغلی ایفا کند. لینکدین شبکه مناسبی برای شبکه سازی است. لینکدین قصد دارد استارتاپ گلینت را تصاحب کند تا تعامل بیشتری بین کاربران و شرکت ها در حوزه ی کاری شان ایجاد کند‏‎‌‌‌.

این اواخر، ظاهر لینکدین نسبت به قبل تغییر پیدا کرده است و مدیران سعی کرده اند که ظاهر آن را بیشتر شبیه فیس بوک کنند. البته هدف اصلی آن ها افزایش سرعت بوده است و همچنین باگ هایی که وجود داشت را از بین ببرند. ولی در کل، در بخش های اصلی آن تغییر آنچنانی رخ نداده است و فقط در مکان های آن ها تغییراتی به وجود آمده است.

تبلیغات لینکدین در چگونه است؟

لینکدین فضای بسیار خوبی برای آشنایی و ارتباط با مخاطبان هدفمند از طریق ویژگی های بسیار ساده است. اگرچه شما در حال تولید سرنخ، رشد شبکه کسب و کار، استخدام کارمند جدید یا رشد اعضا در صفحات و اکانت خود هستید، اما ویژگی های تبلیغاتی لینکدین به شما فرصت می دهد تا با انعطاف پذیری و قابلیت زیاد به مشتریان هدفمند دست پیدا کنند.

تحلیل کلی شبکه اجتماعی لینکدین

همانطور که می دانید این شبکه اجتمعی یکی از شبکه های اجتماعی شگفت انگیز در دنیای اینترنت است. زمانی که صحبت از برقراری ارتباط با متخصصان به میان می آید، هیچ جایی بهتر از این شبکه اجتمعی نخواهد بود. نه فیسبوک، نه اسنپ چت، نه فلان و نه بهمان می توانند برای انجام کارهای تخصصی جایگزین شبکه اجتماعی لینکدین شوند.

به عنوان مثالی از تحلیل شبکه‌های اجتماعی می‌توان به بررسی الگوهای موجود در گراف شبکه اشاره کرد که براساس آن می‌توان به دانشی پیرامون الگوهای رفتاری انسان‌ها و در نتیجه اطلاعات ارزشمند قابل تحلیل و کاوش درباره نوع بشر دست پیدا کرد. نتایج حاصل از تحلیل شبکه‌های اجتماعی در برگیرنده ارزش و قدرتی است که توسط بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های (کوچک، متوسط و بزرگ) دولتی و خصوصی برای بیشینه‌سازی بازده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شبکه های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند. انسانها از قرن‌ها پیش که گرد آتش می‌نشستند و برای یکدیگر داستان می‌گفتند در حال تشکیل شبکه های اجتماعی بودند.

همانطور که در تعریف شبکه های اجتماعی اشاره شده، تحلیل شبکه های اجتماعی با استفاده از دانش ریاضی و نظریه گرافها، شکلی بسیار علمی و ساختاریافته به خود گرفته است و در حال حاضر تحلیل شبکه های اجتماعی از جمله گران‌ترین و پرسودترین تخصص های بشری محسوب می‌شود.

 

منابع:

webcoweb.com

seokar.com

karzar.ir

faradars.org

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.