راهنمای راه اندازی بخش بازاریابی برای کسب و کارهای مبتدی (بخش اول)

راهنمای راه اندازی بخش بازاریابی برای کسب و کارهای مبتدی

راهنمای راه اندازی بخش بازاریابی برای کسب و کارهای مبتدی (بخش اول)

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید تا با چگونگی راه اندازی بخش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و مبتدی آشنا شوید.

اهمیت بخش بازاریابی برای کسب و کارهای مبتدی

وقتی شما خود را در مسیر یک عملیات بازاریابی جدید می بینید، به سرعت متوجه خواهید شد که موفقیت شما به، تعادل بین تاکتیک های روزانه و استراتژی های بلند مدت، بین تمام جزئیات و هرچیز دیگری یا بین اقدامات دقیق و به موقع مربوط خواهد شد.

نکته اول : برخی از اعداد

تا سال 2023 (که فقط پنج سال از زمان حال است) هزینه های تکنولوژی و راه حل های اتوماسیون بازاریابی سالانه 25 میلیارد دلار می شود. با توجه به پیش بینی های بازاریابی برنامه ریزی شده Publicis Groupe Zenith ، تا پایان سال 2019 ، دو سوم از تبلیغات صفحه نمایش دیجیتال در جهان به صورت نرم افزاری به فروش می رسد ، یک خرید تبلیغ ترکیبی از 84.9 میلیارد دلار. اما این همه برای شرکت های بزرگ ، با بخش های بازاریابی کامل و بودجه های چند میلیون دلاری خواهد بود ، پس بچه کوچک و مبتدی باید به نوعی رقابت کند تا بتواند در این فضا باقی بماند.

نیل پاتل ، نویسنده کتاب فروش نهایی ، در مورد یک مشتری که از 18 سرویس مختلف اشتراک استفاده کرد ، برای نظارت بر ترافیک وب ، رتبه بندی و عملکرد سئو به تنهایی ، نوشت. تعدادی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ، به هیچ وجه از راه حل های مدیریت پروژه ، سوئیت های تحلیلی ، ابزار شخصی سازی و ده ها مورد دیگر که باید در اختیار داشته باشند ، غافلگیر کننده است.

نکته دوم : حالا نفس بکش

خود را آرام کنید و نفس بکشید. یک دنیای جدید شجاع وجود دارد که در آن با رؤیاهای بزرگ روبه رو خواهید شد، اهداف عظیم و منابع محدود قرار دارد. خوشبختانه ، با این حال ، مبانی بازاریابی عمدتا بدون تغییر هستند. مخاطبان خود را بشناسید با صدای واضح و رسا صحبت کنید و داستان های مربوط به داستان های به یاد ماندنی را بنویسید.

سایر راهکارها در مقاله بعدی از دیجیتال مارکتینگ ارائه شده است.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *