آموزش زمان بندی پست اینستاگرام برای پروفایل های شخصی

آموزش زمان بندی پست اینستاگرام برای پروفایل های شخصی

آموزش زمان بندی پست اینستاگرام برای پروفایل های شخصی

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید تا با چگونگی برنامه ریزی و زمان بندی پست اینستاگرام برای پروفایل های تجاری و غیر شخصی آشنا شوید.

زمان بندی پست اینستاگرام برای پروفایل غیر تجاری

مطمئنا دلایل خوبی برای تبدیل حساب کاربری شخصی شما به پروفایل تجاری در اینستاگرام وجود ندارد. برند های شخصی یا تاثیر گذار ممکن است نیازی به پیشنهادات فروش حرفه ای برای تجارت نداشته باشند.

با استفاده از پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی نظیر Hootsuite می توانید زمان بندی پست ایسنتاگرام خود را سازماندهی کنید.

گام های زمان بندی پست اینستاگرام عبارتند از :

گام اول : مشخصات اینستاگرام خود را به پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید

از داشبورد  Hootsuite، نماد پروفایل خود را ضربه بزنید و Add Social Network را انتخاب کنید. پروفایل کسب و کار اینستاگرام خود را انتخاب کنید. با اینستاگرام تماس برقرار کنید و اعتبار خود را وارد کنید.

گام دوم : پست خود را پرورش دهید

در داشبورد Hootsuite، روی New Post ضربه بزنید و مشخصات اینستاگرام خود را از منوی کشویی انتخاب کنید. ویدیو یا تصویر های خود را آپلود کنید. برای دسترسی به ابزار ویرایش تصویر روی Edit with Creative Cloud ضربه بزنید و عکس خود را ویرایش کنید. شما همچنین می توانید جزئیات را بعدا در اینستاگرام تغییر دهید.

گام سوم : برنامه پست خود را زمان بندی کنید

در منوی کشویی در پایین صفحه ، در بخش تاریخ برنامه زمانبندی را انتخاب کنید تا پست خود را برای بعد از صف قرار دهید. شما می توانید تاریخ و زمان را با توجه به مخاطبین خود سفارشی کنید. با توجه به اطلاعات Hootsuite ، بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بین 12 و 1 بعد از ظهر باشد.

گام چهارم : پست خود را منتشر کنید

هنگامی که زمان انتشار را می دهید ، از طریق برنامه Hootsuite بر روی تلفن شما یک اطلاع رسانی فشار دریافت می کنید. کپی خود را دو بار چک کنید و دستورالعمل ها را در برنامه اینستاگرام دنبال کنید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *