زیبایی در اینستاگرام

زیبایی در اینستاگرام

زیبایی در اینستاگرام

زیبایی در نمایش مشخصات عمومی

اینستاگرام با بیش از 800 میلیون حساب فعال کسب و کار، یک نمایش مشخصات عمومی، به مقصدی برای مردم برای ارتباط با مارک های آرایشی و زیبایی در اینستاگرام مورد علاقه خود تبدیل شده است. اینستاگرام از طریق محتوا،به زندگی خود ادامه می دهد. آلبوم ها، در حال تغییر شیوه های زیبایی در حال ظهور است. به عنوان بخشی از رویدادهای اخیر زیبایی ، در لس آنجلس و نیویورک، ما بررسی کردیم که چگونه Instagram تبلیغ کنندگان را با بهترین فرصت برای تعامل با این جامعه بسیار فعال در راه های جذاب تر کمک می کند.

از 10 حساب برتر زیبایی که Instagrammer ها دنبال می کنند، نه تای آنها حساب های مارک های زیبایی معروف هستند.

داده های اینستاگرام، آوریل 2018 2

ساخته شده برای زیبایی

طبیعت بصری اینستاگرام به مردم اجازه می دهد که به دنبال کردن آن ها و به اشتراک گذاری احساسات خود بر خلاف هر جای دیگری در جهان بپردازند، مخصوصا در جامعه زیبایی و آرایشی این مورد بیشتر دیده می شود. در واقع، Instagrammers  زیبایی و آرایشی در هر روز ماه، به صورت پلتفرمی فعال هستند، 3 مورد از آنها در روز به طور متوسط ​​در 33 جلسه حضور دارند. دلیل این افزایش فعالیت، به دلیل محتوای غنی ایجاد شده توسط جامعه متنوع ما از مارک ها، سازندگان و کارشناسان علاقمند به این فضای پر رونق – به ویژه از طریق ویدیو شده است.

در طی یک دوره 28 روزه Instagrammers زیبایی به طور متوسط ​​300 نمایش ویدئویی را تجربه می کند.

زیبایی و آرایشی فراتر از خوراک

با تمرکز منحصر به فرد خود در ارتباط با جهان از طریق ویدئو و تصاویر متحرک، پالت متنوع ابزارها و سطوح Instagram با هم کار می کنند تا “تبلیغ” کامل را در هنگام اشتراک داستان خود با جامعه خود ایجاد کنند. اما چگونه می دانید که کدام ابزار یا سطح برای استفاده مناسب است؟ در حالی که هر کدام یک نقطه کانونی منحصر به فرد برای افراد ایجاد می کند – اینکه آیا آن ها زنده، مستقیم و یا آلبوم هستند – با استفاده از همه آنها با هم، بهترین راه برای به حداکثر رساندن قدرت واقعی اینستاگرم و نتایج کسب و کار ، فراهم می شود.

به عنوان مثال، مارک های زیبایی در Instagram می توانند از این تجربه محتوای پویا برای به اشتراک گذاشتن فیلم های منحصر به فرد، پشت صحنه های زندگی شخصی، با عکس های زرق و برقی و یا انتخاب گسترده ای از محصولات خود در زندگی روز مره ، درست مثل مارک های لوازم آرایشی محبوب Cover FX (coverfx) در طول یک کمپین استفاده کنند.

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *