11 سبک قالب های ایمیل HTML در سال 2018 (بخش دوم)

11 سبک قالب های ایمیل HTML در سال 2018 (بخش دوم)

11 سبک قالب های ایمیل HTML در سال 2018 (بخش دوم)

در مقاله قبلی از دیجیتال مارکتینگ به معرفی 2 سبک از 11 سبک قالب های ایمیل HTML در سال 2018 پرداختیم ، در این مقاله نیز با ما همراه باشید تا با سایر قالب های ایمیل HTML در جهت بهبود بازاریابی ایمیلی آشنا شوید.

معرفی سبک قالب های ایمیل HTML

همان طور که گفته شد در مقاله قبلی به معرفی 2 سبک اولیه پرداختیم که عبارت بودند از : اعمال تایپوگرافی پر رنگ و علامت های برجسته ، در ادامه سایر سبک ها معرفی شده اند :

صدای بیشتر انسان در ایمیل

تا زمانی که ما در حال صحبت کردن در مورد ایمیل هستیم ، تصمیم به نشان دادن روند طراحی های دیگر ایمیل است که با copywriting در ایمیل متصل است. بله ، در حالی که بعضی از بازاریابان از عکس های بزرگ استفاده می کنند ، برخی دیگر قطعه های کوچک را وارد می کنند و توصیفاتی را که احساس می کنند مانند یک انسان واقعی نوشته می شوند ، اضافه می کنند.

استفاده از اینفوگرافی در ایمیل

افراد از 20 درصد وقتی که از طریق اعداد نمایان می شوند ، اطلاعات را بهتر می کنند. پس چرا می خواهید جملات طولانی را برای توصیف سود خود و دستاوردهای خود به جای ارائه اعداد مختصر توصیفی بنویسید؟

اضافه کردن عکس های برجسته افرادی که از محصول شما استفاده می کنند

مردم مردم را جذب می کنند به خصوص کسانی که در عکس ها شاد و یا صلح آمیز هستند.

افزودن GIF ها به ایمیل

GIF ها یک راه عالی برای نمایش آیتم های یک محصول هستند.

استفاده ار فیلم ها در ایمیل

تجربه ثابت کرده است که تاثیر فیلم ها بیشتر از عکس ها و گیف ها بر روی مشتری است.

جاسازی عناصر تعاملی

پیاده سازی آسان نیست ، اما این کاملا ارزش تلاش دارد. Skyword اشاره کرد که عناصر تعاملی در ایمیل ها CTOR را 10٪ افزایش می دهد. آیا این دلیل خوبی برای شروع تعبیه آن ها نیست؟

اجازه دادن به مشتریان خود عناصر خاصی از ایمیل را به اشتراک می گذارد

همه ما می توانیم ایمیل هایمان و اخبار را در فیس بوک / توییتر ارسال کنیم. با این حال ، گاهی اوقات ما می خواهیم دوستان مان فقط برخی از عناصر ایمیل را بخوانند.

شخصی سازی ایمیل ها

قطعا این یک ویژگی موج جدید نیست. با این حال ، بسیاری از مردم استفاده از برچسب های ادغام برای ایجاد ایمیل های شخصی را فراموش می کنند.

امضا در ایمیل

تمام قالب های ایمیل حرفه ای به خوبی ساخت یافته اند و آن ها ماموریت اصلی خود را انجام می دهند ، برنده شدن مشتری های جدید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.