لحظات کلیدی در ورزش با اینستاگرام

لحظات کلیدی در ورزش با اینستاگرام

لحظات کلیدی در ورزش با اینستاگرام

پیمایش، کشیدن و امتیاز دادن: لحظات کلیدی در ورزش با اینستاگرام

با موضوعاتی بسیار شبیه به ورزش، اینستاگرام همچنان برای اتصال جهان به راه های جدید و هیجان انگیز تلاش می کند.

در محتوای پست یا استوری ها، احساس جامعه را بر خلاف هر جای دیگری، مخصوصا در طول بزرگترین لحظات سال بر می انگیزد. به عنوان مثال، در سال جاری  Super Bowl، 53  میلیون نفر از سراسر جهان پس از این بازی در Instagram حضور داشتند، پیش بینی های خود را به اشتراک گذاشتند و در مورد بازی های به یاد ماندنی شبانه توضیح دادند. در نتیجه، این گفتگوها در Instagram  در سراسر جهان باعث ایجاد 198 میلیون تراکنش شد.

اینستاگرام به هواداران ورزشی نزدیک می شود

با بیش از 800 میلیون حساب فعال در Instagram در سراسر جهان، که 243 میلیون نفر آن را متعلق به طرفداران ورزش می دانند، اینستاگرام، پلت فرمی برای کسانی است که با بازیکنان، تیم ها و طرفداران مورد علاقه خود ارتباط برقرار می کنند. این پلتفرم به منبع قابل اعتماد برای شکستن اخبار روز، با ویدئو منحصر به فرد و … تبدیل شده است و موجب ارائه آسان اتفاقات توسط ورزشکاران می باشد. در واقع، 54 درصد از طرفداران ورزشی در اینستاگرام می گویند از صفحه تیم و بازیکنان مورد علاقه خود استفاده می کنند و تبلیغ کنندگان با همکاری با ورزشکاران و ترکیب آنها در کمپین های خود برای افزایش آگاهی نام تجاری، سرمایه گذاری کرده اند.

به طور متوسط ​​طرفداران ورزش در Instagram   10 حساب مربوط به ورزش را دنبال می کنند که هشت نفر از آنها به طور معمول به ورزشکاران متعلق دارد.

داده های Instagram، ژوئن 2017

90٪  از مردم آمریکا برای تماشای ورزش از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند و 59٪ از این افراد نیز همزمان با رسانه های اجتماعی همکاری می کنند.

Qualtrics, ‘Live Events’ (Facebook-commissioned study of 5,040 people aged 18–65 in the US), Mar 2017

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *