6 راه آسان برای بهینه سازی صفحه لینکدین شرکت شما (بخش اول)

6 راه آسان برای بهینه سازی لینکدین شرکت شما (بخش اول)

6 راه آسان برای بهینه سازی صفحه لینکدین شرکت شما (بخش اول)

لینکدین بزرگترین و فعال ترین پلت فرم شبکه حرفه ای است ، با بیش از 13 میلیون شرکت در حال رقابت برای توجه بیش از نیم میلیارد کاربر. به همین ترتیب ،  صفحه لینکدین شرکت شما نشان دهنده یک فرصت بزرگ برای ایجاد نام تجاری خود به عنوان یک رهبر در صنعت فکر و جذب استعدادهای برتر است.

در اینجا شش مرحله برای بهینه سازی صفحه کسب و کار خود و بهبود حضور ، قدرت و چشم انداز در این پلت فرم ارائه شده است. اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه صفحه شرکت خود را راه اندازی کنید ، راهنمای ما برای استفاده از لینکدین را گام به گام طی کنید.

6 نکته برای ایجاد یک صفحه لینکدین سازنده برای شرکت

این نکات عبارتند از :

تصویر پروفایل و بنر خود را به روز کنید

تصویر پروفایل شما اولین چیزی است که افراد در جستجوی شرکت شما در لینکدین می بینند ، بنابراین احساس خوبی داشته باشید زیرا صفحات شرکتی که تصاویر پروفایل دارند ، شش برابر بازدید کننده بیشتری از کسانی که بدون تصویر هستند ، دارند.

انتخاب یک تصویر پروفایل ساده است : لوگوی شرکت خود را (همان که در سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید) انتخاب کنید و تغییر اندازه آن را با نیازهای لینکدین مطابقت دهید و سپس در صفحه خود بارگذاری کنید.

بخش “درباره ما” را قانع کننده بنویسید و کلمات کلیدی مرتبط را وارد کنید

تصاویری که با دقت انتخاب می شوند توجه مخاطب را جلب می کنند و اگر کلمات کلیدی نیز به خوبی استفاده شوند باعث جلب نظر بیشتری در مخاطبان می شوند. بخش بهینه سازی شده “درباره ما” در صفحه شرکت شما یک پاراگراف محکم (2000 عدد یا کمتر) است که همه چیزهایی که باید در مورد شرکت شما بدانند را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. تحقیقات کلیدی نشان می دهد که استفاده از زبان ساده و قابل دسترس باعث می شود اهداف کسب و کار به خوبی برای همه قابل درک شوند.

در مقاله بعدی با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با سایر نکات کلیدی در زمینه بهبود صفحه لینکدین شرکت خود آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *