4 روش برای داشتن محتوای تاثیرگذار در اینستاگرام

محتوای تاثیرگذار در اینستاگرام

4 روش برای داشتن محتوای تاثیرگذار در اینستاگرام

در این مقاله رفتار مردم در 4 کشور برزیل، انگلیس، امریکا و اندونزی نسبت به محتوای تاثیرگذار تبلیغات در اینستاگرام بررسی کرده ایم.

واقعیت این است که مردم برای دیدن محتوای مربوط به محصولات و برندها پست را بیشتر از استوری می پسندند، اما  این بدین معنا نیست که مردم اصلا نمیخواهند محتوای برند را در استوری ببینند.

در حقیقت، در مطالعاتی که در خصوص رفتار مردم در استوری و پست به صورت مجزا انجام شد، نتایجی به دست آمد که با مقایسه این نتایج مشخص شد افرادی که در برزیل، ایالات متحده و انگلستان زندگی می کنند، به محتوای برندها و محصولات در استوری بیشتر از پست، اهمیت می دهند. در اندونزی تنها جایی که افراد از استوری بیش از پست استفاده می کنند، برای نشان دادن اعتبار و اصالتشان است. به نظر می رسد که افراد در حالی که به کشف برند ها و محصولات در پست های اینستاگرامی می پردازند، دیدن این نوع محتوا در استوری را هم می پسندند.

مردم ایالات متحده امریکا و بریتانیا برای ارتباط با خانواده و دوستان خود و دیدن زندگی آنها از پست های اینستاگرامی استفاده می کنند. این افراد احساسات و علاقه دوستانشان را  در مورد موضوعات مختلف بیشتر از طریق پست های اینستاگرامی آنها متوجه می شوند. در برزیل و اندونزی، مردم برای محتویاتی مانند مسافرت و … به پست بیشتر از استوری اهمیت می دهند.

افراد برای محتوای تاثیرگذار در اینستاگرام بین استوری و پست، اولویت بندی می کنند.  در عکس زیر از نظر آماری تفاوت های قابل توجهی بین محتواهایی است که مردم در استوری یا پست می گذارند.

آمار بالا چه راهکاری در محتوای تاثیرگذار در اینستاگرام به بازاریابان می دهد؟

1- استوری بزارید:

بسیاری از افراد مورد بررسی در این مطالعه می گویند که با استوری ها ارتباط خیلی خوبی برقرار کرده اند.

2- انتظارات را برآورده کنید:

اگرچه کارکرد پست و استوری خیلی به هم نزدیک است، مردم تجربه های متفاوتی از هر یک دارند. معمولا محتوای مربوط به یک زمان خاص یا گذرا را در استوری می گذارند و محتوای پست ها ماهیت دائمی دارد و افراد در هر زمان می توانند به آن مراجعه کنند.

3- بازار خود را ایجاد کنید:

افراد در موضوعات مختلف انتظار دارند که انواع مختلفی از مطالب را در استوری ها و پست ها ببینند. در هر موضوع باید ابزار قدرتمند تر برای ارتباط با مخاطب را پیدا کنید.

4- ملاحظات خلاقانه را در ذهن داشته باشید:

برای کمک به بازاریابان، تبلیغات در استوری، رضایت بخش تر است. مطالعات روی 30 برند زیر از مجموعه CPG انجام شده است. این نوع تبلیغات در برندسازی مهم هستند. برای اثرگذارتر کردن این نوع تبلیغات، از محصولات در هر استوری استفاده کنید، بنابر این فرد خیلی سریع می تواند همه محصولات را ببیند.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.