پیگیری مهم ترین معیارهای اینستاگرام

پیگیری مهم ترین معیارهای اینستاگرام

پیگیری مهم ترین معیارهای اینستاگرام

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید تا با مهم ترین معیارهای اینستاگرام آشنا شوید.

معرفی معیارهای اینستاگرام

در اینستاگرام دو معیار گسترده وجود دارد : معیارهای ارسال فردی و معیارهای حساب.
معیارهای فردی ، عملکرد هر پست عکس یا ویدیو را نشان می دهد. معیارهای حساب ، تمام آمارهای پست های فردی شما را برای پیگیری موفقیت اینستاگرام خود در طول زمان ترکیب می کنند.

معیارهای فردی

جلوه های ویژه : چند نفر پست شما را دیدند.

درصد دسترسی به اینستاگرام : نمایش های تقسیم شده توسط تعداد پیروان.

تعهدات : چند بار پست مورد نظر ، کامنت ، به اشتراک گذاشته شده یا ذخیره شده است.

جلوه های ویژه

داده های نشان داده شده ، نشان می دهد که چگونه به طور موثر محتوای خود را ارتقا دهید. با استفاده از هشتگ های به خوبی انتخاب شده و مرتبط ، عکس ها و ویدیوهایتان را به مخاطبین گسترده تضمین می کند ، نمره های برداشت خود را بهبود می بخشید.

درصد دسترسی به اینستاگرام

بهینه سازی هشتگ ها فقط یک راه برای جلب توجه بیشتر بر روی پست های خود در اینستاگرام است. برای افزایش درصد دسترسی شما ، باید عناصر دیگر را نیز انتخاب کنید ، مانند انتخاب بهترین زمان برای ارسال.
اینستاگرام تغذیه محتوای دیگر را در ترتیب زمانی نشان نمی دهد ، اما هنوز هم می توانید از زمان ارسال مطلوب برای ایجاد تعامل به محض انتشار پست خود ، استفاده کنید. بینش های اینستاگرام به شما نشان می دهد چه زمانی پیروان شما بیشتر فعال هستند ، بنابراین شما می توانید برنامه های اینستاگرام خود را به طور استراتژیک زمان بندی کنید.

تعهدات

به طور کلی میزان مشارکت مهم ترین معیار برای در نظر گرفتن پست های فردی و حساب شما است. لایک ها ، کامنت ها ، یه اشتراک گذاری ها و ذخیره کردن ها به شما کمک می کند تا میزان تعاملات را اندازه گیری کنید. توجه داشته باشید که پست ها بیشترین تعاملات را کسب می کنند و چه نوع تعاملات آن ها را دریافت می کنند.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.