۱۱ نکته و ترفند برای نوشتن هشتگ در اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

11 نکته و ترفند برای نوشتن هشتگ در اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

۱۱ نکته و ترفند برای نوشتن هشتگ در اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ قصد داریم شما را با نکات و ترفندهای نوشتن هشتگ در اینستاگرام آشنا کنیم.

نکات نوشتن هشتگ در اینستاگرام

ترفندها و نکات کاربردی برای نوشتن هشتگ در اینستاگرام عبارتند از :

از هشتگ های نامناسب استفاده نکنید

چسباندن هشتگ های نامناسب روی پست ها رفتار اشتباهی است. این موضوع افرادی را که از این هشتگ ها پیروی می کنند ، آزار می دهد و احتمالا به اینستاگرام می گویند این هشتگ ها را نشان نده.

از تعداد مناسب هشتگ استفاده کنید

با توجه به تجزیه و تحلیل های انجام شده ، پست ها با نه هشتگ بیشتر درگیر می شوند.

از هشتگ های خاص استفاده کنید

هرچه بیشتر هشتگ ها خاص شود ، مخاطبان شما بیشتر موزد هدف قرار خواهند گرفت. یک مخاطب هدفمند به این معنی است که شانس بیشتری برای جذب به سمت محصول یا خدمت شما داشته باشد.

فقط از هشتگ های معروف استفاده نکنید

هشتگ های محبوب می توانند به شما کمک کنند زیرا تا زمانی که آن هشتگ ها به پست شما مربوط می شوند و خیلی زیاد مورد استفاده قرار بگیرند ،  بدون اینکه نا امید شوید ، می توانند مخاطبان شما را افزایش دهند.

اطمینان حاصل کنید که هشتگ به معنی همان چیزی است که می خواهید

شما نمی خواهید به طور ناگهانی نام تجاری خود را به یک مبارزات شلوغ و یا نتامیدانه پیوست کنید. قبل از استفاده از هر هشتگ ،  از طریق صفحه مورد نظر هشتگ ها را مرور کنید تا اطمینان حاصل شود که محتوای مربوطه مناسب است.

ذخیره هشتگ ها برای استفاده در آینده

اگر شما اغلب از هشتگ های مشابه برای هر پست استفاده می کنید ، می توانید آن ها را در یک یادداشت ذخیره کنید تا در زمان صرفه جویی کنید.

مخفی کردن هشتگ ها

از محتوای خود خجالت نکشید ، خواننده را به آنچه مهم است متمرکز کنید.

افزودن یک هشتگ به پستی که قبلا منتشر کرده اید

اگر می خواهید هشتگ ها را به پستی که قبلا آپلود کرده اید اضافه کنید ، بر روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید و برای افزودن به عنوان ، Edit را انتخاب کنید.

هشتگ های نام تجاری را در نظر بگیرید

یک هشتگ نام تجاری ، منحصر به شرکت یا کمپین شما است. این موضوع می تواند به همان اندازه ساده تر از نام تجاری شما ، شعار یا نام یکی از محصولات شما باشد.

نام تجاری خود را کوتاه و آسان برای حفظ کردن بنویسید

به این ترتیب طرفداران و مشتریان شما به راحتی می توانند نام تجاری و برند شما را به یاد داشته باشند.

آزمایش با هشتگ های ایموجی

علاوه بر اعداد و حروف ، شکلک ها نیز می توانند در هشتگ ها استفاده شوند. این آیکون های متحرک چشم نواز هستند و چون آن ها می توانند برای کل کلمات قرار بگیرند ، هشتگ های شما کوتاه می شوند.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *