همه چیز درباره تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

همه چیز درباره تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی این روزها به یکی از مهم ترین بخش های تبلیغات تبدیل شده است. اینترنت به عنوان یکی از رسانه های اجتماعی قدرتمند این روزها به یکی از پر ترافیک ترین عرصه های تبلیغاتی تبدیل شده است. تبلیغات در این بستر روش های مختلفی دارد. در زیر به معرفی چند روش تبلیغات اینترنتی خواهیم پرداخت.
1.تبلیغات بنری در تبلیغات اینترنتی
2.تبلیغات ویدئویی در تبلیغات اینترنتی
3.لینک باکس در تبلیغات اینترنتی
4. تبلیغات متنی در تبلیغات اینترنتی
5.ایمیل مارکتینگ در تبلیغات اینترنتی
6.بهینه سازی موتورهای جستجو در تبلیغات اینترنتی
7.بازاریابی موتورهای جستجو در تبلیغات اینترنتی
8.بازاریابی محتوا در تبلیغات اینترنتی

اگر شما به وبسایت ها، اپلیکیشن ها و یا رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و … نگاه کنید، متوجه تعداد زیادی تبلیغات خواهید شد. برای نمایش تبلیغات در این رسانه ها به اینترنت نیاز است. از این رو، به این دسته از تبلیغات، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین می گویند. امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از موثرترین راه های بازاریابی برای هر برندی است و توجه تعداد زیادی از بازاریابان را به خود جلب کرده‌اند.
تبلیغ درست و هدفمند برای رشد هر کسب و کاری لازم است. هر چه نباشد، مشتریان بالاخره باید از طریقی با نام شما آشنا شوند. در این بخش از وبلاگ ما می‌توانید درباره روش‌های مختلف تبلیغات اینترنتی بخوانید و بفهمید که کدام روش‌های تبلیغاتی برای شما مناسب هستند.ما همچنین در زمینه روش ها و تکنیک های تبلیغات در اینترنت صحبت می‌کنیم و نکاتی آموزشی را با شما در میان می‌گذاریم که بازدهی تبلیغات آنلاین شما را افزایش می‌دهند.

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز یکی از مهمترین فاکتورهای در تجارت تبلیغات می باشد. و از آنجاییکه یکی از بهترین روشهای تبلیغ، تبلیغ در موتورهای جستجوی گوگل (گوگل ادوردز ) می باشد.
از امکانات گوگل ادوردز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1.امکان تعیین ساعاتی که تبلیغات نمایش داده شوند.
2.امکان تعیین کشوری که تبلیغات در آنها نمایش داده شود.
3.امکان تعیین صفحه ای که بینندگان آن را رویت کنند.
در گوگل ادوردز تبلیغ به شکل متن کوتاهی ظاهر می شود که در برگیرنده دو عنوان، توضیحات و لینک به سایت یا صفحه خاصی از سایت است.تبلیغ جایی از صفحه نتایج دیده می شود که شما می خواهید.
تحقیقات انجام شده نشان داده است که 87 درصد از کاربران صفحات بعدی جستجو را بررسی نمی‌کنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما جایگاه بالاتری داشته باشد بازدیدکنندگان بیشتری به خود جذب می کند و کاربران بیشتر از سایر تبلیغ ها بر روی آن کلیک می کنند.
در روش گوگل ادوردز گوگل جهت نمایش دادن تبلیغ از حساب کسی که تبلیغ داده‌است مبلغی کم نمی‌کند و فقط موقعی مبلغ کلیک را کم می‌کند که کاربر روی تبلیغ کلیک کرده و به سایت منتهی شود. همچنین اعدادی که گوگل جهت هر کلیک از حساب کم می‌کند یک عدد ثابت و مشخصی نیست و با موقعیت تبلیغ، نوع لغت و چندین پارامتر دیگر تغییر می‌کند و ممکن است در یک روز اعداد متفاوتی از یک حساب کم شود.

گوگل شاپینگ

گوگل شاپینگ به معنای فروشگاه گوگل که قبلا با نامهای جستجوی محصول گوگل، محصولات گوگل و فروگوگل شناخته می شده است، یک تجارت الکترونیک توسط گوگل است که ایده کریک نویل منینگ بوده است.
گوگل نام یک کمپانی بزرگ است که خدمات بسیار بسیار متنوعی را به کاربران اینترنت عرضه می کند که تنها یکی از این خدمات گسترده آن جستجو در اینترنت است. بسیاری از کاربران اینترنت دائما از ابزارهای گوناگون گوگل استفاده می کنند، اما نمی دانند که این ابزارها توسط کمپانی گوگل ارائه شده اند. برای مثال بسیاری از کاربران تلفن های همراه هوشمند از سیتم عامل اندروید بر روی تلفن همراه و یا تبلت های خود استفاده می نمایند بدون آنکه بدانند اندروید یکی از نرم افزارهای طراحی شده توسط کمپانی بزرگ گوگل است.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یک مدل تبلیغات اینترنتی است که هزینه اش بر اساس تعداد کلیک ها محاسبه می شود. تبلیغات کلیکی در واقع نوعی روش تبلیغات اینترنتی است که وب سایت های مختلف مانند موتورهای جستجو و سایت های تبلیغاتی آن را ارائه می‌دهند. در این روش بنر و یا متن تبلیغات آگهی دهندگان در وب سایت های پذیرنده به نمایش در می‌آید و آگهی دهنده باید بر اساس تعداد کاربری که بر روی بنر یا متن کلیک کرده است مبلغی را پرداخت کند. مجری انحصاری این نوع از تبلیغ ها آژانس های تبلیغاتی بوده که واسطی بین نمایش دهنده ها و تبلیغ دهنده ها می‌باشند. جایگاه‌های آگهی در مزایده به فروش می‌رسد. شما باید بالاترین قیمتی را پیشنهاد دهید که مایلید برای هر کلیک روی آگهی خود بپردازید. اگر بالاترین قیمت را پیشنهاد دهید، این شانس را خواهید داشت که رتبه‌ی شماره‌ یک را در این نتایج حمایت‌شده یا پولی به‌دست بیاورید.
بدون شک تبلیغات کلیکی نیز همانند هر فعالیت بازاریابی اینترنتی دیگر، مزایا و معایبی به همراه دارد که آگاهی از آن ها می تواند مسیر دقیق تری را برای هر بازاریابی روشن کند.

تبلیغات اینترنتی رایگان

با شروع سال ۲۰۱۷ مدیران بازاریابی برندها و استارت آپ ها برنامه های بازاریابی سال گذشته را بررسی میکنند و بازخورد روش های مختلف تبلیغاتی را با یکدیگر مقایسه میکنند تا سال جدید بتوانند بهترین و موثر ترین تکنیک ها را بکار بگیرند.
تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی بهترین روش بازاریابی و تبلیغات هدفمند از نظر مدیران شناخته شده است .
یکی از پدیده های تبلیغاتی عصر حاضر ” تبلیغات رایگان ” است. بسیاری از سایت ها و برخی از نشریات محلی و یا تخصصی اقدام به درج تبلیغات رایگان می کنند. این پدیده را می توان در سه موضوع کلی مورد بررسی قرار داد؛ سفارش گیرنده تبلیغات رایگان ، سفارش دهنده تبلیغات رایگان ، مخاطب تبلیغات رایگان.
از همه مهمتر هرچقدر تبلیغات در سایت های مختلف بیشتر می شود تعداد بازدیدکننده سایت آگهی دهنده بالاتر می رود و این به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل هم کمک می کند. بنابراین اگر به دنبال بهتر دیده شدن در اینترنت هستید باید بودجه ای را صرف تبلیغات اینترنتی خود کنید.
هفت راه ارتقاء کسب و کار به صورت اینترنتی به شرح زیر است:
رسانه های تبلیغاتی حوزه فعالیت خود را شناسایی کنید.
در شبکه های اجتماعی فعال باشید.
یک سایت یا وبلاگ اختصاصی به کسب و کارتان اختصاص دهید.
ویدیو، عکس و یا اینفوگرافیک اختصاصی کار خود را در فضای اینترنت منتشر کنید.
سایت یا وبلاگتان را سئو کنید.
در مطبوعات و روزنامه های محلی آگهی چاپ کنید.
در حوه کسب و کار خود، کمپین اختصاصی راه اندازی کنید.

منابع:

karzar.ir

mlmbook.ir

khabarfarsi.com

virlan.com

webramz.com

helpmarketing.ir

novin.com

followjet.com

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.