ارائه خلاقیت با ویدئو عمودی در اینستاگرام

ارائه خلاقیت با ویدئو عمودی در اینستاگرام

ارائه خلاقیت با ویدئو عمودی در اینستاگرام

ارائه خلاقیت با ویدئو عمودی در اینستاگرام

در سراسر جهان، ویدئو عمودی به سرعت در حال تغییر روش کسب و کار ها، مارک ها و برند ها درInstagram  برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان است. همانطور که مردم همچنان به زمان خود را در دستگاه های تلفن همراه، بیشتر و بیشتر صرف می کنند، درک پتانسیل ویدئو های عمودی و امکانات خلاقانه آن بی پایان است. به همین دلیل مهمتر از همه زمان ها است که در هنگام استفاده از Instagram و این فضای در حال ظهور زمان خود را اولویت بندی کنید.

همکاری با تیم فروشگاه خلاق اینستاگرام

ما اخیرا یک گروه از داستانپردازان باور نکردنی را برای هر آزمایش با فضای عمودی به چالش کشیدیم و سبک منحصر به فرد خود را با استفاده از ویدیو 16 * 9 نمایش دادیم. به عنوان بخش جدیدی که ما، یعنی سازندگان  Instagram ایجاد کردیم ، این داستانپردازان اولین کسانی هستند که برای ساختن فرمت ویدئو عمودی در اینستاگرام با ما همکاری کردند.

ویدیو های زیر را بررسی کنید تا ببینید که چگونه هر کدام از این شش سازنده از سراسر جهان سبک و ایده های متمایز و ایده های خود را با استفاده از بوم های عمودی به سبک خود می رسانند.

در چشمان مخاطبان به طور مستقیم نگاه کنید

در فرمت عمودی، بیننده دارای آزادی برای تجربه محتوای یک نام تجاری جدید است. اما در عین حال برای ایجاد فرصت های سازنده باید ارتباط چشمی با مخاطبان را با ویدیو هایی که به سمت بالا و پایین در حال حرکت است برقرار کنید. محتوای خود را به طور مداوم تغییر دهید و موجب خسته شدن چشمان بازدید کنندکان نشوید.

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *