چرا کسب و کار کوچک شما باید یک استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشد

چرا کسب و کار کوچک شما باید یک استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشد

چرا کسب و کار کوچک شما باید یک استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشد

در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید تا با اهمیت داشتن استراتژی بازاریابی محتوا برای کسب و کار کوچک آشنا شوید.

اهمیت استراتژی محتوا در کسب و کار کوچک

برای برخی از زمان ها ، تبلیغات پرداخت شده به عنوان یک استراتژی قابل اعتماد برای به دست آوردن مشتریان جدید مورد استفاده قرار گرفته است. متاسفانه ، تبلیغات پرداخت شده ، کمتر موثر است. مصرف كننده مدرن امروز نمی خواهد به طور كامل به فروش برسد ، آن ها می خواهند در مورد یک محصول یا خدمت به طور زیست شناختی یاد بگیرند و تعیین كنند كه آیا با توجه به نیازهای خودشان به سرعت عمل خواهند کرد یا خیر.

بازاریابی محتوا پاسخ به نیاز است. با ساخت نام تجاری ، شما یک منبع معتبر و دقیق در مورد موضوعاتی که مشتریان بالقوه تان به آن ها اهمیت می دهند، دارید ، کسب و کار شما بیشتر احتمال دارد توسط مخاطبان مناسب دنبال شود.

اما همان طور که ممکن است حدس بزنید ، برند های بزرگ اغلب یک تیم کامل از بازاریابان را که بر روی مقالات وبلاگ های آموزشی ، کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها و وبینارها کار می کنند ، برای ایجاد محتویات برجسته ، دارند. به عنوان یک کسب و کار کوچک ، این کار ممکن است امکان پذیر نباشد ، اما به این معنی نیست که شما باید بازاریابی محتوا را کنار بگذارید. کشف کنید چگونه کسب و کار کوچک شما می تواند از استراتژی بازاریابی محتوا سود ببرد.

چگونه می توان در عصر جدید در بازاریابی محتوا موفق شد

مانند تقریبا هر جنبه دیگر از زندگی ما ، تلفن همراه تغییری اساسی در نحوه خواندن ، مشاهده و تفریح همه ایجاد کرده است. موبایل در حال تبدیل شدن به دستگاه پیش فرض انتخابی است نه لپ تاپ. مقالات وبلاگ ، فیلم ها ، رسانه های اجتماعی و غیره در حال حاضر اغلب در یک دستگاه تلفن همراه خوانده می شوند.

این موضوع برای بازاریابی کسب و کار کوچک چه کاربردی دارد ؟ آن ها باید تمرکز خود را بر روی “بازاریابی محتوا در تلفن همراه” تغییر دهند ، یعنی ایجاد محتوایی که به راحتی از طریق تلفن همراه خوانده می شود. علاوه بر ایجاد محتوای وب سایت شما برای موبایل ، ایجاد یک برنامه برای کسب و کار شما می تواند یک راه عالی برای خدمت به محتوای شما در فرمت تلفن همراه باشد. نوع بازاریابی محتوا که ممکن است برای تلفن همراه مناسب باشد شامل پادکست ها ، پست های بصری ، ایمیل های بهینه سازی شده با تلفن همراه ، ویدیو های موبایل و پست های رسانه های اجتماعی است.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *