چرا از گروه مخفی در فیسبوک استفاده می کنید ؟

چرا از گروه مخفی در فیسبوک استفاده می کنید ؟

چرا از گروه مخفی در فیسبوک استفاده می کنید ؟

دلایل زیادی برای استفاده از یک گروه مخفی در فیسبوک وجود دارد ، که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره شده است.

استفاده از گروه مخفی در فیسبوک

در طول انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016 ، حامیۀ هیلاری کلینتون ، لیبی چمبرلین گروه پنهان برای ملل متحد را برای پیشرفت های متفکر ایجاد کرد. به گفته چمبرلین ، گروهی که در چند ماه به 3.9 میلیون عضو رسید ، شامل اعضایی هستند که لزوما نمی خواهند نظرات سیاسی خود را در فیس بوک شخصی خود به اشتراک بگذارند. البته ، تنفس از ترول های پپه و ربات های روسی احتمالا صدمه نمی بیند.

بدیهی است یک دلیل واقعا خوب برای ایجاد گروه مخفی این است که اگر بخواهید یک راز را حفظ کنید ، می توانید از آن استفاده کنید. شاید بخواهید یک مهمانی شگفت انگیز برای یک دوست یا همکار طراحی کنید. اعلان بارداری را با خانواده و دوستان نزدیک ایجاد کنید. یک گروه پشتیبانی برای کسی که مبتلا به بیماری است ، ایجاد کنید.

مزایای استفاده از گروه مخفی در فیسبوک

اکثر برند های معروف در زمان حاضر می توانند به مشتریان بالقوه خود دست پیدا کنند و از مزایای گروه مخفی فیس بوک در این راستا بهره مند شوند. گروه های مخفی می توانند برای ایجاد شایعه و توطئه نام تجاری ، یک انجمن فن ایمن یا ارائه دسترسی منحصر به فرد به مطالب یا تبلیغات استفاده شوند.

با ایجاد یک محیط رسمی و خصوصی ، اعضا می توانند احساس راحتی کنند تا نظراتشان را بیان کنند. و ، مدیران لازم نیست نگران اسپم ها و یا شرکت های شخص ثالث باشند.

سال گذشته فیس بوک Groups for Pages را راه اندازی کرد ، بنابراین صاحبان صفحه می توانند گروه های مارک دار بدون استفاده از پروفایل های شخصی ایجاد کنند.

در مقالات بعدی با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با همه کاربردهای گروه مخفی در فیسبوک و بهره گیری از مزایای آن ها در جهت بهبود تبلیغ در فیس بوک آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما با وب سایت دیجیتال مارکتینگ

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *