آیا معیار هایی مانند Bounce Rate ، تعداد بازدید صفحه و زمان بازدید در رتبه سایت موثر است؟ قسمت 2

بانس ریت قسمت دوم

آیا معیار هایی مانند Bounce Rate ، تعداد بازدید صفحه و زمان بازدید در رتبه سایت موثر است؟ قسمت 2

آیا تا بحال فکر کرده اید که چه زمانی معیارهایی مانند ” بانس ریت “، مدت زمانی که افراد در سایت سپری می کنند و نرخ جستجو مورد استفاده قرار می گیرند؟ در این مقاله بانس ریت قسمت دوم را برای شما توضیح می دهیم. از مطالبی که در آموزش سئو زیاد پرسیده و جست و جو می شود بانس ریت می باشد. در بخش قبلی نظر مخالفان این معیارها و دلایلشان را بررسی کردیم. اگر این معیارها به کلی مفید نیستند، پس چرا ایجاد شده اند و اندازه گیری می شوند. حال ببینیم این معیارها در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرند.  Bounce Rate قسمت ا

در این مقاله نظر موافقان استفاده از این معیارها را بررسی می کنیم.

یکی از مواردی که این گونه معیارها به کار می آیند زمانی است که به عنوان معیاری برای اندازه گیری نرخ تبدیل در سایت استفاده می شوند.

به موارد زیر در بانس ریت قسمت دوم نگاهی بیاندازید

بانس ریت قسمت دوم

  • مشاهده تغییرات در معیارها راهنمای خوبی برای اصلاح سایت است.

هنگامی که به قیف بالا نگاه می کنید، فرآیند را متوجه می شوید. مردم از طریق صفحه اصلی یا از وبلاگ یا بخش خبری به سایت ما می آیند و ما تمایل داریم به صفحه محصول، قیمت و خرید بروند.

این معیارها برای همه این بخش ها ضروری است. هنگامی که تغییراتی در سایت ایجاد کنیم، باید بررسی کنیم که چیزهایی مانند زمان صرف شده کاربران بر روی سایت چه تغییری کرده است و یا اینکه افراد چه تعداد صفحه ای در هر بازدید داشته اند.

  • با مقایسه این معیارها در طول زمان می توانید تغییر رفتار کاربران ناشی از نیروهای داخلی و خارجی را متوجه شوید

برای مثال، ما می توانیم نرخ مشارکت در وبلاگ را بررسی کنیم. وبلاگ به عنوان یک ورودی برای تبدیل کاربر به خریدار نهایی است. شاید تنها به تعداد کاربران وبلاگ نگاه کنیم، اما به طور کلی، معیار تعداد صفحات در هر بازدید، یکی از بهترین ها برای وبلاگ است. این شاخص به ما می گوید که آیا مردم از صفحه اولیه ای که باز کردند، به بخش های دیگر سایت رفته اند یا خیر .

مثلا بازدید ها در یک ماه خاص کاهش چشمگیری پیدا می کند. با بررسی متوجه می شویم در آن زمان نیروی جدیدی برای وبلاگ استخدام کرده ایم. در اینجا برای ادامه کار تصمیم می گیریم، به فرد فرصت دهیم یا از شخص دیگری بخواهیم این کار را انجام دهد.

  1. هنگامی که به عنوان معیاری برای مقایسه با رقیب استفاده می شوند

بنابراین اگر شما یک رقیب دارید که از همه جهت به شما نزدیک است، می توانید برای مقایسه از این معیارها استفاده کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


لطفا پاپ آپ را چک کنید.