Instagram در آسیا

Instagram در آسیا

Instagram در آسیا

Spotlight جهانی: Instagram در آسیا و اقیانوسیه

با بیش از 2 میلیون آگهی دهنده فعال و 25 میلیون نمایه تجاری که با استفاده از تبلیغات در feed و استوری برای برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر جهان تلاش می کنند، بیشتر و بیشتر پلت فرم اینستاگرام را به مکانی برای آگهی منحصر به فرد تبدیل کرده است تا به برجسته شدن و الهام بخشیدن به کسب و کار ها بخصوص در منطقه آسیا کمک کند. از مارک های جهانی تا مغازه های دیگر، کسب و کار ها همچنان بخشی جدایی ناپذیر از آگهی اینستاگرام هستند. در حقیقت، 80 درصد از حساب ها در Instagram از یک کسب و کار پیروی می کنند در حالیکه 200 میلیون نماینده در هر روز به عنوان نمایه کسب و کار، مانند Zexy، توکوپدی، سامسونگ استرالیا و Netmarble Games در اینستاگرام فعالیت می کنند.

تحسین عروس با محتوای غنی

Zexy (zexyrecruit) از Instagram Stores برای ایجاد یک سری از تبلیغات Instagram برای کمک به زوج های جوان برای روز عروسی خود استفاده کرده است.

Zexy با مجموعه ای از لباس های عروسی از مجموعه ای شیک با نام تجاری، یک کمپین شخصی را ایجاد کرد که زنان را هدف قرار می دادند که در سن 23 تا 29 سالگی قرار داشتند و هنوز برنامه Zexy را نصب نکردند. علاوه بر این، سرویس عروسی برتر، از مخاطبان با نگاهی دقیق برای گسترش کمپین و رسیدن به افرادی مشابه افرادی که قبلا برنامه را نصب کرده بودند، استفاده می شود و در نتیجه افزایش 3.1 برابری در نصب برنامه و افزایش 4 برابری در میزان کلیک بدست آمد.

بیان ویدئویی غنی تر و صمیمیت با بینندگان منحصر به فرد استوری به ما کمک کرد به مخاطبانی که هدف Zexy بود و هنوز به آنها نرسیده نزدیک شود. این نتایج از انتظارات اولیه ما فراتر رفت. Zexy با تکمیل استراتژی خلاقانه ، نه تنها می تواند تعداد نصب برنامه خود را افزایش دهد، بلکه باعث ایجاد یک نام تجاری نیز شده است.

Share this post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *